Supporter til CleanManager: Yd professionel kundesupport på dansk og tysk og skab en lettere hverdag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du stille skarpt på rengøringsbranchen og yde kompetent og troværdig rådgivning, hvor du sætter dig i kundens sted? Har du evnen til at tage ansvar og levere en professionel supportoplevelse, hvor dine kunder opnår succes? Så er du den supporter, vi søger til vores supportteam.

Om jobbet

Du vil blive en del af vores supportteam som har fokus på at formidle viden om CleanManager, samt hjælpe kunderne med at få en lettere hverdag.

I jobbet vil du bl.a. arbejde med:

  • Telefon og e-mail-support til vores danske og tyske kunder
  • Servicekald til nye og nuværende kunder
  • Hjælpe nye kunder i gang med at bruge vores produkt
  • Skrive tekster og lave skærmbilleder til vores supportcenter på dansk, engelsk og tysk
  • Oversættelse af nuværende supportartikler til dansk, engelsk og tysk
  • Oversættelse af systemtekster til dansk, engelsk og tysk

Vi anvender bl.a. følgende systemer: Zendesk, Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator), Zoho CRM, Demio, Relatel, og Whereby.

Vi forestiller os at du:

  • har erfaring med kundesupport og kan kommunikere på dansk og tysk på professionelt forretningsniveau i skrift og tale. (tysk som modersmål og gode engelskkompetencer er en fordel)
  • er god til sætte dig ind i kundens behov
  • arbejder struktureret og systematisk
  • er hjælpsom, ansvarsbevidst og dygtig til at håndtere deadlines

Under ansættelsen lægger vi vægt på din erfaring med de nævnte opgaver, systemer og eventuel erfaring fra rengøringsbranchen, men vigtigst af alt er, at du er dygtig til formidle og til at tale med mennesker.

Vi kan tilbyde dig

  • Medindflydelse på egne opgaver og emner
  • Dygtige kollegaer og en støttende arbejdskultur, hvor vi hjælper hinanden
  • Fleksible arbejdstider for en optimal work-life balance
  • Kaffe og frugtordning samt fælles morgenmad hver fredag
  • Mulighed for at deltage i frokostordning
  • Regelmæssige sociale arrangementer og aktiviteter
  • Pensionsordning med PFA

Om virksomheden

Fra vores kontor i Odense driver vi CleanManager, en innovativ softwarevirksomhed med et klart mål: at optimere drift og effektivitet inden for rengøringsbranchen. Vi har i dag mere end 10.000 brugere på vores software og er markedsledende i Danmark. Vi er også godt på vej ind på markederne i Tyskland og Storbritannien. Vi er i øjeblikket 18 medarbejdere, der samarbejder på tværs af teams – dog med undtagelse af når vandrepokalen i bordfodbold eller backgammon er på spil. Se mere på www.cleanmanager.dk.

Arbejdstid og løn

Fuldtidsstilling.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og løn aftales ud fra kvalifikationer.

Ansøgning

Søg via HR-On. Vedhæft CV, eventuelle anbefalinger og anden relevant information.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

CleanManager ApS, Holkebjergvej, 5250 Odense SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106579

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet