BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Så er det nu du har muligheden for, at afprøve om skiftende vagter i en akutmodtagelse er noget for dig. Vi har valgt at omstrukturere lidt, og vi søger derfor en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator, som er ansat 50% i driften og 50% i vores natlægevagt. Dette indebærer, at du arbejder i skiftende vagter som sekretær i FAM halvdelen af din ansættelse, og den anden halvdel som administrativ sekretær i dagvagt i natlægevagten. Vi søger derfor nu en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til et 1-årigt vikariat 30-37 timer ugentligt fra den 1. december 2024 eller snarest derefter.
Vil du gerne have et arbejde, som ikke handler om lange arbejdslister, udrednings- og behandlingsgarantier og det samme hamsterhjul hver dag, men i stedet vil være i en akutmodtagelse sammen med et fantastisk team af sygeplejersker, læger, radiologer m.fl., så har du nu muligheden.
Afdelingen fungerer døgnet rundt, alle ugens dage, hele året og ingen dage er ens. Sekretærfunktionen er bemandet døgnet rundt, og vi arbejder derfor i skiftende vagter, men vi har primært brug for en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til dag-, mellem- (kl. 10-18) og nattevagter (kl. 18-02 eller kl. 23-07) med weekendvagt hver 2. eller 3. weekend. Vi hjælpes med at afløse ved ferie og sygdom, hvilket af og til er med kort varsel, men alle er meget fleksible og hjælper gerne hinanden med byt af vagter, når behovet opstår.
Vi arbejder tværfagligt, og vores opgaver i driften er blandt andet:
- Modtagelse af patienter i receptionen
- Modtagelse af patienter der kommer med ambulance
- Indlæggelse og udskrivelse af patienter
- Journalskrivning
- Direkte diktering i skadestuen
- Deltagelse ved traume- og medicinske nødkald
- Besvare telefoniske henvendelser fra patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
- Håndtering af tele ekg´er i vores akutte visitationsenhed (AVE)
Administrative opgaver i Natlægevagt Syd:
- Godkendelse/gennemgang af faktura
- Oprettelse af ID kort til lægerne
- Kalenderstyring og planlægning af møder med vores samarbejdspartnere
- Booking af mødelokaler og forplejning
- Skrivning af referat til diverse møder
- Udfærdige og sende nyhedsbreve i samarbejde med ledende overlæge
- Bestilling af varer i ILS og ajourføre lager
- Oprettelse og revidering af instrukser i Infonet
Måske tænker du om "skiftende vagter" er noget for dig? Nogle af fordelene kan du læse om her:
- Du slipper for at møde ind til bunkerne fra i går
- Du vil opleve en varieret arbejdsdag, som ændrer sig i takt med døgnets rytme
- Du kan sove længe om morgenen
- Du kan holde hverdagsfri, nyde kaffen og have alenetid
- Du kan gå hjem med god samvittighed for du bliver afløst af en kollega, som overtager opgaverne
- Hente børnene tidligt eller aflevere dem sent
Vi forventer, at du:
- Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator (ufravigeligt krav)
- Kan fungere i et til tider hektisk og uforudsigeligt miljø
- Har fokus på at udnytte de lægesekretærfaglige ressourcer bedst muligt
- Er positiv og møder vores patienter, kolleger og andre samarbejdspartnere med et smil
- Er god til at samarbejde og kommunikere selv i tilspidsede situationer
- Bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø i afdelingen
- Har en empatisk fornemmelse af, hvad der er på færde i situationen og hvilke krav der stilles til en
- Trives med skiftende vagter og er indstillet på at træde til ved akut behov
- Er fleksibel
Vi tilbyder:
- Et spændende job med mange udfordringer
- Et åbent og positivt arbejdsmiljø, hvor vi har det godt med hinanden og løfter i flok
- En afdeling hvor vi vægter det psykiske arbejdsmiljø højt
- Kompetente, engagerede og erfarne kolleger
- Et spændende speciale i udvikling
- En afdeling med et psykisk beredskab
- God oplæring
Hvorfor skal du vælge os?
Vi elsker at byde nye kolleger velkommen i FAM. Derfor har vi også et veltilrettelagt introduktions- og oplæringsforløb, så du får et solidt kendskab til alle funktioner, kolleger og FAM. Vi er meget bevidste om at et godt arbejdsmiljø går hånd i hånd med en god arbejdsplads. Der er mulighed for at udvikle sig og tage efteruddannelse som f.eks. sundhedskommunom. Derudover har vi obligatoriske interne kurser i nødkaldstræning, traumeteamtræning samt den gode samtale.
Hvis du har spørgsmål:
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Trine Malec på tlf. 2362 3197 eller sende en mail til trine.malec@rsyd.dk. Har du spørgsmål til vores sekretærer i FAM eller natlægevagten kan dette selvfølgelig arrangeres.
Ansøgningsfrist fredag den 18. oktober 2024. Samtaler forventes afholdt torsdag d. 24. oktober 2024.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Løn- og ansættelsesforhold:
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, og såfremt du ikke er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Vi gør opmærksom på, at vi ved ansættelsen udbeder os en børneattest. Attesten indhentes hos Rigspolitiet efter forudgående aftale med dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6119779