Vi tilbyder…
En alsidig stilling, hvor du primært tilknyttes opgaver inden for kommunikation og web. Du vil også have opgaver på andre områder, fx direktionsbetjening, og opgaver i relation til styrelsens kommende flytning til nye lokaler i WoodHub på Lerchesgade i Odense. Du skal derfor have lyst til at arbejde bredt med kommunikation, bidrage til sikringen af, at vores dokumenter og hjemmesider lever op til kravene til webtilgængelighed samt have flair for grafisk arbejde og webopgaver generelt. Samtidig ser vi gerne, at du arbejder struktureret og gerne hjælper med diverse administrative opgaver.
Dine opgaver
Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og ofte kræve, at du samarbejder med mange på tværs af styrelsen. Blandt andet vil du komme til at:
- redigere på vores hjemmesider og intranet.
- lave udkast til SoMe-opslag på LinkedIn eller nyheder på web.
- rådgive andre i styrelsen om web og webtilgængelighed.
- redigere grafisk materiale ved hjælp af Adobe-pakken, baseret på vores designguide.
- Understøtte større koordineringsopgaver og varetage administrative opgaver, såsom håndtering af postkasser.
Din profil
Vi forventer, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse, fx Cand.it, Cand.public, Medievidenskab el. lign. og har mindst to år tilbage, inden kandidatgraden er i hus. Vi håber at finde en kandidat, der har:
- teknisk snilde og erfaring med web.
- forståelse for grafisk opsætning og mod på at lære nyt.
- er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt.
- kan arbejde selvstændigt, effektivt og målrettet.
- er frisk på at styrke det gode samarbejde både internt og eksternt.
- udviser engagement og motivation omkring opgaveløsningen.
- bidrager til egen læring og udvikling.
- kan agere inden for rammerne af god embedsmandsskik.
Social- og Boligstyrelsens kommunikationsenhed er en del af Direktionssekretariatet. Vi er i alt 17 medarbejdere og en leder, der arbejder med opgaver inden for både intern og ekstern kommunikation, direktions- og departementsbetjening samt intern service. Vores faglige miljø er stærkt, og vi har stor gavn af hinanden på tværs af alle enhedens opgaver. Fagligt refererer vi direkte til styrelsens direktør. Som kollega i kommunikationsenheden og Direktionssekretariatet vil du blive mødt med en positiv og imødekommende indstilling og en let omgangstone.
Social- og Boligstyrelsen er en arbejdsplads med en spændende, relevant og travl hverdag, et stærkt kollegialt sammenhold, en uformel omgangstone og højt ambitionsniveau.
Vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale. Social- og Boligstyrelsen er en pendlervenlig arbejdsplads med mange ansatte fra både Sjælland og Jylland og ligger under 10 minutters gang fra Odense Banegård.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er med en gennemsnitlig ugentligt arbejdstid på 15 timer og med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse efter aftale med din leder og med hensyntagen til eksaminer og lignende. Tiltrædelse den 1. februar 2025, evt. tidligere.
Ansættelsen sker som studentermedhjælper efter overenskomsten mellem HK-stat og Finansministeriet.
Stillingens ansættelsesområde er Social- og Boligministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Social- og Boligstyrelsen, Edisonsvej 1, 5000 Odense C.
Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler
Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside www.sbst.dk/ledigestillinger. Der er ansøgningsfrist den 29. november 2024.
Vi afholder samtaler i uge 49.
Vil du vide mere?
Du kan få flere oplysninger om stillingen og Social- og Boligstyrelsen ved at kontakte webredaktør Jesper Burgdorff Johansen på jbjo@sbst.dk eller 4174 0059. Alternativt kan du også kontakte Souschef Lone Pedersen på lepn@sbst.dk eller 2345 7139.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Social- og Boligstyrelsen, Edisonsvej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6148960