BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Da vores dygtige administrative medarbejder skal udvide sin familie, søger vi en barselsvikar.
Om os
Vi er 15 medarbejdere; audiologopæder, ergoterapeuter, IKT-tekniker og den administrative medarbejder, som kunne være dig. Tilsammen danner vi Kommunikationscenter Odense, som er en del af Ældre og Handicapforvaltningen, en rehabiliterende forvaltning, hvor målet er, at borgeren opnår et selvstændigt og meningsfuldt liv.
Vi varetager opgaver indenfor tale-, syn- og høreområdet for voksne i Odense Kommune, og på IKT-området for børn, unge og voksne. Vi har derfor en stor borgerkontakt, og samarbejder med pårørende og andre faggrupper, både indenfor og udenfor kommunen.
Om jobbet
Vi søger en servicemindet og omstillingsparat medarbejder med en udviklingsorienteret tilgang til opgaveløsningen. En medarbejder som brænder for at skabe værdi sammen med borgere og kolleger og som evner at bidrage med kreative vinkler på opgaveløsningen i forhold til, hvordan vi målretter indsatserne.
Dine arbejdsopgaver vil være indenfor det administrative område, hvor du vil indgå i samarbejdsrelationer med samtlige medarbejdere på Kommunikationscentret.
Eksempler på konkrete arbejdsopgaver:
- At besvare telefonopkald i vores telefoniske åbningstider som er alle hverdage ml. 8:30 og 12:00
- At have ansvar for den fælles indbakke på mail
- At modtage og journalisere henvisninger
- At sende breve til vores borgere
- At tage dialogen med borgere der møder op uden aftale og evt. booke tid
- At stå for indkøb af kontorartikler, hjælpemidler og diverse
- At lave sagsbehandling under supervision af myndighed
- Deltage i møder
- Deltage i og forholde sig til alle de øvrige opgaver og forpligtelser, som vedrører det organisatoriske og samarbejdsmæssige felt, såvel internt som eksternt
- Du er uddannet indenfor kontor
- Du har erfaring som administrativ medarbejder
- Du er god til at skabe dialog mellem mennesker
- Du er nysgerrig og lærelysten
- Du kan arbejde selvstændigt, er initiativrig, fleksibel og indstillet på, at dine arbejdsopgaver kan variere
- Du har kendskab til tale-, høre-, syn- og IKT-områderne eller er interesseret i at lære mere om dem
- Du har erfaring med indkøb
- Det vil være en fordel hvis du har kendskab til registreringssystemet Nexus
- i udvikling, som nye medarbejdere kan være med til at forme
- med engagerede kollegaer
- med høj faglighed
- med mange fagligheder og kompetencer
- hvor der er god stemning og god plads til humor
Stillingen er på 35 timer med tiltrædelse den 1. november 2024. Du vil følges af med og blive oplært af den administrative medarbejder, inden hun går på barsel.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til myndighedsleder Addý Guðjóns Kristinsdóttir på 23 72 22 35 eller mail på adkri@odense.dk.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 23. september 2024, og samtaler forventes at blive afholdt den 26. september 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Landbrugsvej 12, Hjallese, 5260 Odense S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111601