Projektsupporter til Logistikafdelingen på OUH
Vil du være en del af et dynamisk projektteam, der arbejder med nogle af de helt store logistikprojekter? Er du struktureret, løsningsorienteret og klar til at spille en vigtig rolle i forberedelserne til vores flytning til nye, moderne faciliteter? Så er denne stilling måske noget for dig!
Om stillingen
Som projektsupporter i logistikafdelingen bliver du en del af et engageret og ambitiøst team, der arbejder tæt sammen om at sikre succesfuld gennemførelse af komplekse projekter. Du vil få en alsidig arbejdsdag, hvor du arbejder selvstændigt med specifikke opgaver, men samtidig indgår som en vigtig del af teamet.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:
- Understøttelse af projekter og delprojekter med fokus på struktur og fremdrift.
- Strukturering og journalisering i Acadre.
- Udarbejdelse af præsentationer og mødemateriale samt koordinering.
- Deltagelse i møder, hvor det til tider kan forventes, at du skriver referater.
- Research og analyseopgaver, fx afdækning af eksisterende løsninger og best practices.
- En unik mulighed for at sætte dit præg på nogle af de største logistikprojekter i Danmark.
- En fleksibel arbejdsdag med mulighed for hjemmearbejde én dag om ugen.
- Et stærkt og uformelt fællesskab, hvor vidensdeling og samarbejde prioriteres højt.
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Blandt andet en i Prince 2 efter et års ansættelse.
For at få succes i rollen forestiller vi os, at du har:
- En relevant uddannelse, fx inden for kontor eller logistik.
- Et par års relevant erfaring, det kan være fra mange veje, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning afsted.
- Kendskab til logistik og gerne erfaring fra sundhedsvæsenet.
- Grafiske og kreative evner samt erfaring med udarbejdelse af præsentationer.
- En åben og imødekommende personlighed og evnen til at trives i et teammiljø.
- Gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt på dansk.
Logistikafdelingen på OUH spiller en central rolle i hospitalets transformation mod vores nye faciliteter. Med 10.000 medarbejdere, der dagligt interagerer med vores serviceydelser, har vi fokus på at skabe en smidig overgang til nye arbejdsgange og systemer. Vi arbejder selvstændigt, men som et tæt team, hvor vi prioriterer vidensdeling og fællesskab.
Du kan læse nærmere om logistikafdelingen på vores LinkedIn eller vores hjemmeside.
Praktisk information
- Primært arbejdssted: J.B. Winsløws Vej 6, Indgang 214, 5000 Odense C. Med mødedage ude på Nyt OUH, Servicebyen, Glisholmvej, 5260 Odense S.
- Forventet opstart: 1. april eller hurtigst muligt.
Hvis denne stilling lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning. Send den senest 3. februar 2025
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte programleder Inger Veje på Inger.Veje@rsyd.dk
Bliv en del af OUH’s rejse mod fremtidens sundhedsvæsen – vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/e5c04ee4-d02b-440c-ac84-02cb1b43774f