Kontorfuldmægtig med fokus på digitalisering og it i Social- og Boligstyrelsen

dato

Vil du være med til at skabe struktur, sikre fremdrift og løse administrative opgaver på it- og digitaliseringsområdet – og samtidig gøre det med energi og smil?

Vi søger en kontorfuldmægtig med flair for digitalisering og it, der elsker at løse administrative opgaver og ser en dyd i at få dem til at lykkes med høj kvalitet og effektivitet. Du vil få mange bolde i luften og bliver samtidig den, der sikrer at opgaverne løses, og som med initiativ og hjælpsomhed er en stor støtte for dine kolleger.

Vi tilbyder
Du vil blive en central medspiller i vores digitale udvikling og en del af et kontor med engagerede og dygtige kolleger, der arbejder med spændende digitaliserings- og it‑opgaver på tværs af Social- og Boligstyrelsen. Vi har et fælles mål: at skabe struktur og fremdrift, løse opgaver med høj kvalitet og effektivitet og udnytte AI og digitale værktøjer som en naturlig del af hverdagen. Hos os får du både ansvar, fællesskab og en arbejdsplads der prioriterer trivsel, arbejdsglæde og en kultur, hvor vi hjælper hinanden, deler styrker og fejrer succeser - det er vores drivkraft!

Hos os får du:

  • Et stærkt arbejdsfællesskab med højt drive og arbejdsglæde – også når tempoet er højt
  • En kultur, hvor vi har fokus på at være en god kollega og hjælpe hinanden på tværs
  • En uformel omgangsform med plads til humor og nysgerrighed
  • Fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale
Dine opgaver
Som kontorfuldmægtig bliver du en vigtig støtte i kontorets daglige drift og udvikling. Du vil bl.a. skulle:

  • Koordinere møder, workshops og interne aktiviteter
  • Udarbejde og kvalitetssikre dokumenter, referater og præsentationer
  • Understøtte it-projektledere med struktur, opfølgning og fremdrift
  • Håndtere administrative opgaver og sikre deadlines overholdes
  • Bidrage til en professionel og smidig kommunikation internt og eksternt
  • Være med til at udvikle smartere arbejdsgange, bruge AI og dele erfaringer med digitale værktøjer
Din profil
Som person er du samarbejdsorienteret, analytisk og struktureret. Du er en holdspiller og er opmærksom, når der er brug for dig i kontorets opgaveløsning. Du kan spotte optimeringsmuligheder og er god til at finde løsninger på udfordringer. Du har overblik og er kvalitetsbevidst i dit arbejde, og du sikrer, at dine opgaver bliver fulgt til dørs. Du befinder dig godt i et miljø, hvor procedurer og årshjul skaber ensartethed og smidig opgaveløsning.

Vi søger en high performer, der:

  • Er proaktiv og initiativrig – du griber opgaverne og får dem i mål
  • Har stærke evner inden for formidling og koordinering
  • Skaber struktur og overblik i komplekse opgaver og leverer med respekt for deadlines
  • Trives med at håndtere mange opgaver parallelt
  • Er positiv, engageret og motiveret - både fagligt og socialt
  • Tager ansvar og ejerskab for både egne opgaver og kontorets samlede leverancer
  • Bidrager til et kontor, hvor vi har det sjovt, også når vi har travlt
Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende rolle, men vigtigst er din energi, dit drive og din lyst til at være en dygtig kontorfuldmægtig.

Om kontoret
Digitalisering og IT består af 22 ansatte fordelt på tre teams: It-styring, It-drift og -arkitektur, Digitalisering og I-sikkerhed. Du vil blive tilknyttet teamet Digitalisering og I-sikkerhed.

Social- og Boligstyrelsen er en arbejdsplads med en spændende, relevant og travl hverdag, et stærkt kollegialt sammenhold, en uformel omgangstone og højt ambitionsniveau. Vi ligger under 10 minutters gang fra Odense Banegård og er en pendlervenlig arbejdsplads med mange ansatte fra både Sjælland og Jylland.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. marts 2026 eller hurtigst muligt. Du ansættes som kontorfuldmægtig efter overenskomst mellem HK-stat og Finansministeriet, og lønnen fastsættes ud fra erfaring og kompetencer.

Hvis vi tilbyder dig stillingen, vil du blive bedt om at sende en privat straffeattest til vurdering af, om du kan ansættes i stillingen. Ansættelse er således betinget af både fremlæggelse af straffeattesten og af tilfredsstillende oplysninger i attesten.

Stillingens ansættelsesområde er Social- og Boligministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Social- og Boligstyrelsen, Lerchesgade 35, 5, 5000 Odense C.

Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler
Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside www.sbst.dk.

Der er ansøgningsfrist den 31. december 2025. Vi forventer at afholde første samtalerunde i uge 2 og anden samtalerunde i uge 3. Der vil indgå en case-opgave samt testforløb for kandidater, som går videre til anden samtalerunde. Du kan få flere oplysninger om stillingen og Social- og Boligstyrelsen ved at kontakte Teamleder, Louise Dahir Nielsen på telefon 61 96 56 23 eller It-chef, Helle G. Berg på telefon 20 59 30 66



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Social- og Boligstyrelsen, Edisonsvej , 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/0aa32e20-909a-4c27-a6a1-4e15670f2884

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet