Bliv ejendomsadministrator i en familieejet virksomhed med stærke værdier

dato

Vil du være med til at sikre god service til ejendomsselskabernes mange interessenter?

 

På vegne af vores kunde, Ejendomsselskaberne på Grønløkkevej, en del af en solid og familieejet virksomhed, søger vi en ejendomsadministrator, der trives med ansvar, struktur og tæt samarbejde i en mindre organisation.

Du bliver en del af en virksomhed med stærke værdier, præget af ordentlighed og godt købmandskab. Her får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor du, med reference til administrations- og regnskabschefen, arbejder tæt på forretningen og får mulighed for at præge hverdagen. Kulturen er uformel, og man hjælper hinanden hvor der er behov. 

Du får en alsidig hverdag i en nøgleposition i ejendomsselskaberne med en bred kontaktflade.

Dine primære ansvarsområder bliver:

  • daglig administration, herunder opkræve husleje og besvare henvendelser

  • udarbejde lejekontrakter, forbrugsregnskaber, lejereguleringer for OMK / omkostningsbaserede lejemål, flytteopgørelser mm.

  • forestå lejereguleringer på lejemål og forestå fakturahåndtering på ejendomme

  • koordinere forbedringsprojekter og håndværkerrekvisition

  • udarbejde regnskaber vedr. Grundejernes Investeringsfond (GI)

  • evt. deltage i projektrelaterede opgaver

  • bistå økonomiafdelingen ifm. regnskaber og opfølgning relateret til ejendomsselskaberne

Kompetencer

Vi forventer, at du har et solidt fagligt fundament og erfaring med de grundlæggende opgaver som ejendomsadministrator for selskaber med lejeboliger. 

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har en uddannelse som Ejendomsadministrator og minimum 2-3 års praktisk erfaring

  • er rutineret bruger af UNIK Bolig og Office-pakken

  • behersker dansk på professionelt niveau

Vi søger dig, som sætter en ære i at betjene både lejere og andre interessenter - herunder samarbejde med ejendomsinspektører og håndværkere omkring ejendommene. Du trives i en mindre organisation præget af ordentlighed, ansvar og korte beslutningsveje. Du er fleksibel, omstillingsparat og serviceminded, arbejder selvstændigt og bidrager aktivt til det gode fællesskab.

Du bliver en del af et engageret team, hvor samarbejde, fleksibilitet og faglighed går hånd i hånd.

Vi forventer at afholde samtaler løbende i januar og ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt. Send derfor gerne dit CV allerede nu.

 Vi glæder os til at høre fra dig!

 Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og eventuelt en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Grundet GDPR modtager vi ikke cv og ansøgning via e-mail.

Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og bemandingsbureau. Vi har 45 års erfaring inden for rekrutteringer til faste jobs og vikarløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi har fokus på høj kvalitet og tæt, personlig kontakt til både kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/9ef87037-e8bb-45e4-91e8-4d72f2cc3a76

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet