BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
SDU RIO søger to studentermedhjælpere, der har de tre S’er: Selvkørende, serviceminded og supergode til kommunikation.
Ud over et delt fokus på kommunikation, er de to profiler lidt forskellige: Den ene retter sig mod at udvikle og producere markedsføringsmateriale, der både oplyser studerende om vores karrieretilbud samt effektivt får formidlet noget af den viden om jobsøgning, kompetenceudvikling og arbejdsmarkedet, vi sidder inde med.
Den anden står for besvarelse af henvendelser fra virksomheder og organisationer, der ønsker samarbejde med SDU samt registrering af data.
For begge gælder det, at man bliver en del af et åbent og med ’højt til loftet’ team ”Collaboration & Practice” i SDU RIO. Vi er 15 medarbejdere, der alle har som ambition at samarbejde med omverdenen om at klæde SDU’s studerende godt på til et foranderligt arbejdsliv.
Om stillingerne
Karrierekommunikationsprofilen:
Dine primære arbejdsopgaver bliver at hjælpe med at udvikle og producere materiale til både sociale medier, web, infoskærme og på tryk.
Vi forventer, dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Hjælp til udvikling, opdatering og vedligehold af contentkalender
- Produktion at kommunikationsmateriale; både digitalt og på tryk – i tekst, billeder, video og øvrigt grafisk materiale
- Opsætning af indhold på bl.a. Facebook, Instagram, web (via Sitecore) samt øvrige digitale platforme
- Sparring på hvordan studerende tænker og forstår karriere, og hvad der er vigtigt for os at tale ind i
- Diverse ad hoc opgaver som vi kan få brug for din hjælp til, når der fx afholdes store messer eller er behov for at rykke hurtigt på et pludseligt opstået behov
Virksomhedskontaktprofilen:
Dine primære arbejdsopgaver bliver at hjælpe med at kommunikere med både virksomheder og interne personer på SDU, registrering af data samt kommunikation om jobbanken.
Vi forventer, dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Besvarelse af henvendelser i vores samarbejdsindbakke
- Registrering af data og diverse små analyser
- Opdatering af jobbanken, eventmodul og hjemmesider (Sitecore)
- Praktisk arbejde og hjælp i forbindelse med vores fysiske arrangementer
- Diverse ad hoc opgaver
Vi forventer ikke at du kan det hele på forhånd. Vi sørger for oplæring og sparring – og du har også mulighed for at præge dit arbejde, hvis der er noget, du er særlig passioneret for.
Det er vigtigt for os, at du kommer godt fra start, lykkes med dine opgaver og trives i dit arbejde.
Skriv gerne i din ansøgning, hvilken stilling, du ønsker at søge. Vi kører samtalerunder på begge stillinger sideløbende.
Vi drømmer om at:
- Du er serviceminded, empatisk, imødekommende og tillidsvækkende, da du skal tale med mange forskellige slags mennesker og hjælpe dem godt videre.
- Du er selvstændig, kan selv tage initiativ og er opsøgende, når du har brug for hjælp. Det får du brug for, da du selv kommer til at have ansvaret for nogle opgaver.
- Du skal kunne arbejde struktureret, systematisk og kunne danne dig et overblik, da der sker meget i vores butik.
- Du skal have flair for (og gerne erfaring med) kommunikation og have øje for hvilket sprog, der tiltaler målgruppen.
- Du har mindst to år tilbage af dit studie
Vi tilbyder dig
- Et relevant studiejob med mulighed for personlig og faglig udvikling
- En dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og uformelt arbejdsmiljø med plads til alle
- Mulighed for sparring med engagerede og ambitiøse kollegaer
- En arbejdsplads, hvor dine tanker og ideer vil blive hørt
- En arbejdsplads, der tager højde for, at du som studerende kan have travle eksamensperioder eller perioder med mere luft i kalenderen
Arbejdstid og ansættelsesforhold
Stillingen er normeret til gennemsnitligt 8-12 t./uge, hvor du som udgangspunkt vil være i afdelingen 2 dage om ugen á ca. 5 timer. Vi planlægger naturligvis din arbejdstid, så det passer med dit studie.
Vi vil gerne opfordre alle, uafhængig af studieretning til at søge jobbet.
Har du spørgsmål til stillingerne er du velkommen til at kontakte os.
For spørgsmål til karrierekommunikationsprofilen kontakt Johanne Rabjerg Hansen på mail: jorah@sdu.dk eller på tlf.: 65 50 92 16
For spørgsmål til virksomhedskontaktprofilen kontakt Helene Fast Seefeldt på mail: hefs@sdu.dk eller på tlf.: 65 50 20 29
Ansøgningsfrist: torsdag den 13. juni kl. 23.59.
Samtaler: tirsdag den 18. juni.
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp eller faglig vejleder er det en forudsætning, at du er indskrevet som studerende på SDU.
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensudskrift hvoraf det fremgår, hvor langt du er i dit studium ved SDU.
Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF.
Følgebrev og CV må max. fylde 5 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059284