BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af ledelse? Og har du evne, mod og vilje til at vise retning frem mod det nye OUH? Så er du sikkert det nye medlem af vores ledelsesteam!
Om os
Neurokirurgisk Afdeling varetager højt specialiserede funktioner inden for kranie- og rygkirurgi med Region Syddanmark som optageområde.
Vi står over for en spændende forandring på det nye OUH, hvor to subspecialer, kranie og ryg bliver et fælles afsnit, med fortsat fokus på den højt specialiserede behandling i begge subspecialer. I dag varetager to afsnit: U1 (afsnit for klassisk neurokirurgi) og UCR (universitetscenter for rygkirurgi) hver sin del af denne opgave. Patientforløbene i rygkirurgi varetages i et tæt fagligt og organisatorisk samarbejde med ortopædkirurgisk rygsektion. Vi søger derfor en erfaren og engageret oversygeplejerske til en nyoprettet tværgående stilling, som skal bistå og facilitere den strategiske transformation – en proces hvor samarbejde og koordinering bliver nøgleord.
Dine arbejdsområder
I samarbejde med en anden oversygeplejerske vil du have ansvaret for at drive begge afsnit, og ambulatoriet hvor kranie- og rygpatienter undersøges og behandles. Hovedopgaven vil være at facilitere processen og styrke afdelingen frem mod det nye OUH. Opgavens tværgående karakter indebærer et tæt samarbejde med begge subspecialer, medarbejdere og samarbejdspartnere og du bidrager til, at patientforløbene strømlines på tværs.
Vi tilbyder
- En unik mulighed for at være med til at forme fremtidens afsnit på det nye OUH
- Tæt samarbejde med din ledelsesmakker, hvor I sammen former fremtidens ledelse på oversygeplejerske niveau i U
- Tæt samarbejde med de lægelige funktionsledere
- Ledersparring to gange om måneden med afdelingens øvrige funktionsledere
- Deltagelse i afdelingens ledergruppe
- Mentorordning i kredsen af oversygeplejersker på OUH
- Mulighed for at præge opgaveporteføljen i stillingen
- Et dynamisk arbejdsmiljø præget af samarbejde og faglig udvikling
- Mulighed for at sætte dit præg på ledelse og drift samt støtte til din egen faglige udvikling
- En veltilrettelagt onboarding til stillingen
- Koordinere daglig drift på det tværgående afsnit
- Sikre optimal kapacitetsudnyttelse i samarbejde med to koordinatorer
- Indgå i lederteamet og bidrage til strategisk udvikling
- Skabe en kultur for tværfagligt samarbejde og vidensdeling
- Fremme kontinuerlig kompetenceudvikling
- Forestå processer der fremmer det gode arbejdsmiljø
- Autoriseret sygeplejerske med ledererfaring
- Erfaring inden for kranie- og/eller ryg-subspecialerne, eller erfaring med ledelse af faglighed
- Evne til at bedrive ledelse ud fra principperne om god ledelse og medarbejderskab på OUH god ledelse og medarbejderskab
- Evne, vilje og lyst til samarbejde på tværs af organisationen
- Evne til at arbejde tværfagligt og skabe synergi
- Stærke kommunikations- og lederegenskaber
- Proaktiv og løsningsorienteret tilgang til opgaverne
- Interesse og engagement i at facilitere medarbejdernes kompetenceudvikling og specialisering
- Evner at holde fokus på det nære og se udvikling i et helikopterperspektiv
- Arbejder målrettet for at bibeholde et godt arbejdsmiljø
Send din ansøgning og CV senest d.22.3.2024 Samtaler forventes afholdt d.25.3.2024
I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og den forhandlingsberettigede organisation, og er omfattet af aftale om udmøntningsgaranti af nye midler til lokal løndannelse. Er du nysgerrig og vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefsygeplejerske Charlotte Hollmann på telefon 29437882. Du er også velkommen til at komme på besøg og få en snak med din kommende ledelsesmakker. Kontakt da oversygeplejerske Karoline Hjortebjerg på telefon 51425987.
Vi glæder os til at byde dig velkommen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6005123