Vil du være vores nye kollega i Fælles Akutmodtagelse, Odense Universitetshospital?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du gerne have et arbejde, som ikke handler om lange arbejdslister, udrednings- og behandlingsgarantier og det samme hamsterhjul hver dag, så har du nu muligheden for at blive lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator i FAM sammen med et fantastisk team af sygeplejersker, læger, radiologer m.fl.

Afdelingen fungerer døgnet rundt, alle ugens dage, hele året og ingen dage er ens. Sekretærfunktionen er bemandet døgnet rundt, og vi arbejder derfor i skiftende vagter, men vi har primært brug for en lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til dag- (7-15), mellem- (11-19) og nattevagter (18-02 eller 23-07) med weekendvagt ca. hver 2. eller 3. weekend. Der kan også blive behov for dækning af aftenvagter (15-23). Vi søger nu en lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator 30-37 timer ugentligt per den 1. september eller snarest derefter.

Vi hjælpes med at afløse ved ferie og sygdom, hvilket af og til er med kort varsel, men alle er meget fleksible og hjælper gerne hinanden med byt af vagter, når behovet opstår.



Vi arbejder tværfagligt, og vores opgaver er blandet andet:

  • Modtagelse af patienter i receptionen
  • Modtagelse af patienter der kommer med ambulance
  • Indlæggelse og udskrivelse af patienter
  • Journalskrivning
  • Direkte diktering i skadestuen
  • Deltagelse ved traume- og medicinske nødkald
  • Besvare telefoniske henvendelser fra patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere


Måske tænker du om ”skiftende vagter” er noget for dig? Nogle af fordelene kan du læse om her:

  • Du slipper for at møde ind til bunkerne fra i går
  • Du vil opleve en varieret arbejdsdag, som ændrer sig i takt med døgnets rytme
  • Du kan sove længe om morgenen
  • Du kan holde hverdagsfri, nyde kaffen og have alenetid
  • Du kan gå hjem med god samvittighed for du bliver afløst af en kollega, som overtager opgaven
  • Hente børnene tidligt eller aflevere dem sent


Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator (ufravigeligt krav)
  • Kan fungere i et til tider hektisk og uforudsigeligt miljø
  • Har fokus på at udnytte de lægesekretærfaglige ressourcer bedst muligt
  • Er positiv og møder vores patienter, kolleger og andre samarbejdspartnere med et smil
  • Er god til at samarbejde og kommunikere selv i tilspidsede situationer
  • Bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø i afdelingen
  • Har en empatisk fornemmelse af, hvad der er på færde i situationen og hvilke krav der stilles til en
  • Trives med skiftende vagter og er indstillet på at træde til ved akut behov


Vi tilbyder:

  • Et spændende job med mange udfordringer
  • Et åbent og positivt arbejdsmiljø, hvor vi har det godt med hinanden og løfter i flok
  • En afdeling hvor vi vægter det psykiske arbejdsmiljø højt
  • Kompetente, engagerede og erfarne kolleger
  • Et spændende speciale i udvikling


Hvorfor skal du vælges os?

Vi elsker at byde nye kolleger velkommen i FAM. Der for har vi også et veltilrettelagt introduktions- og oplæringsforløb, så du får et solidt kendskab til alle funktioner, kolleger og FAM. Vi er meget bevidste om at et godt arbejdsmiljø går hånd i hånd med en god arbejdsplads. Der er mulighed for at udvikle sig og tage efteruddannelse som f.eks. sundhedskommunom. Derudover har vi obligatoriske interne kurser i kommunikativ deeskalering samt den gode samtale.



Hvis du har spørgsmål:

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Trine Malec på tlf. 2362 3197 eller trine.malec@rsyd.dk. Har du spørgsmål til vores lægesekretærer i FAM kan dette selvfølgelig arrangeres.

Her kan du se en film, hvor nogle af vores kolleger beskriver afdelingen.

Ansøgningsfrist mandag den 21. august 2023. Samtaler forventes afholdt torsdag den 24. august 2023.

Vi glæder os til at høre fra dig.



Løn- og ansættelsesforhold:

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, og såfremt du ikke er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Vi gør opmærksom på, at vi ved ansættelsen udbeder os en børneattest. Attesten indhentes hos Rigspolitiet efter forudgående aftale med dig.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, Sdr. Boulevard 29, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=226169&DepartmentId=6887&MediaId=2511&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886551

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet