BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator med interesse for koordinering og lyst til klinisk prioritering
Er du uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, og tænker du, at du vil trives i en varieret stilling i en travl klinik med afdelingens øvrige sekretærer? Så er du måske vores nye kollega i Ernæringsklinikken.
Endokrinologisk Afdeling M består af 7 klinikker og 2 sengeafsnit (Hypofyseklinik, Ernæringsklinik, Porfyriklinik, Thyreoideaklinik, Klinik for knogle- og kalksygdomme, Blodtryksklinik og Center for kønsidentitet).
I Ernæringsklinikken ser vi patienter med spiseforstyrrelser, overvægtige patienter, der henvises til fedmekirurgi, og har netop startet et helt nyt initiativ, hvor vi screener overvægtige patienter for følgesygdomme. I løbet af en helt almindelig uge får du fast plads, hvor du sammen med klinikkens anden lægesekretær arbejder i klinikkens opgaverul med visitation og indkaldelse af patienter til klinikken, skriver notater/håndterer TGK-notater, retter klinikkens registreringsfejl, passer telefon og opretter opgaver til klinikerne. I det nye overvægtsinitiativ skal du arbejde med koordinering af patientens tider i egen og andre afdelinger samt registrering i database.
Hvorfor arbejde i Endokrinologisk Afdeling?
Ja, hvorfor egentlig? Sekretærerne i afdelingen siger:
”Vi vægter et godt arbejdsmiljø. Vi løfter i flok og prøver altid at få hverdagen til at hænge sammen, så alle ender mødes”.
”Vi har frihed under ansvar, god flexordning, mega søde kolleger. En forholdsvis lille og harmonisk afdeling”.
”Hverdagen i Endokrinologisk Afdeling er ikke kedelig. Der er fuld fart på med både rutineprægede og akutte opgaver. Der er rig mulighed for at byde ind på nye opgaver”.
”Vi er en flok lægesekretærer, som sidder sammen på en sekretærgang, hvor vi arbejder klinikinddelt, men alligevel har et stort fællesskab".
”Der er struktur i mange af vores opgaver og i vores dagligdag”.
”Vi har ledelsen tæt på, og kan altid søge råd og sparring”.
”Der prioriteres god og grundig introduktion til arbejdet”.
”Der er tid og mulighed for at have egne opgaver”.
”Vi har god afveksling i opgaver i form af dage med helt planlagte opgaver, men også dage, hvor der er mulighed for selv at planlægge arbejdet og opgaverne”.
Som vores nye kollega ser vi gerne, at du:
- er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- har sundhedskommunom eller anden relevant uddannelse på akademiniveau
- kan bevare overblikket og arbejde organiseret
- er god til at samarbejde, nysgerrig i forhold til udvikling og optimering af vores opgaver og i øvrigt er engageret i dit arbejde
- bidrager til et godt arbejdsmiljø og har lyst til at arbejde efter OUH’s medarbejderskab
- er åben for at indgå i omskiftelighed og forandring
- har kendskab til EPJ SYD
Vi tilbyder:
- Grundigt introduktionsprogram
- Fast plads
- Et virkeligt godt arbejdsmiljø præget af god humor og god omgangstone
- En faglig stærk sekretærgruppe
- Godt og stærkt tværfagligt samarbejde
- Et spændende job i en travl hverdag med kontakt til mange mennesker
- Årlig tværfaglig temadag
- Årlig personalefest for hele afdelingen
- Gratis frugt- og kaffeordning
- Fælles elastiktræning
- Flex-ordning
Vores sekretærgruppe består af 13 lægesekretærer, 4 sundhedsservicesekretærer og 1 sundhedsadministrativ koordinator-studerende.
Vi er enige om, at humor er vigtigt for at arbejde godt sammen, vi lægger stor vægt på et godt samarbejde – og i øvrigt, så er vi bare glade for at være i afdelingen og skabe gode patientforløb. Det er vigtigt for os, at du har lyst til at skabe et godt forløb for vores patienter, hvor du har en stor rolle.
Vi holder faste lokale tavlemøder hver anden uge samt personalemøder hver anden måned. Der er også klinikmøder med klinikkens øvrige faggrupper.
Ledelsen
Afdelingsledelse består af cheflæge og chefsygeplejerske. Nærmeste leder for dig bliver den ledende lægesekretær. Afdelingen lægger vægt på et bredt samarbejde, hvor gensidig respekt og tillid er meget vigtigt for os. Vi arbejder som udgangspunkt med frihed under ansvar, da vi godt tør give slip på kontrollen. Vi mener nemlig, at medarbejderne er i stand til at tage ansvar for egne arbejdsopgaver. Vi er åbne over for ønsker til efteruddannelse, da vores generelle mening er, at vi skal udvikle os og vores kompetencer, så vi kan følge med de efterspørgsler, der kommer i vores fag.
Løn- og ansættelsesforhold
Dine arbejdstider ligger i dagtiden mandag til fredag. Efter aftale kan man ansættes på mindre end 37 timer. Stillingen er til besættelse efter aftale, men gerne 1. december 2023.
Aflønningen sker efter overenskomst indgået mellem HK og Danske Regioner og principper om ny løn.
Er du stadig i tvivl?
Så kontakt os for at høre mere – enten ved lægesekretær Birgit Wenholt på telefon 6541 3448 eller TR Berit Krolack på telefon 6541 5778.
Ellers skynd dig at sende en ansøgning via linket senest 26. oktober 2023.
Vi forventer at holde samtaler 30. oktober 2023.
Når du sender en motiveret ansøgning, så husk samtidig også at sende dit CV og uddannelsesbevis på din relevante uddannelse.
Du skal være opmærksom på, at vi indhenter referencer, hvis vi vælger at indstille dig til stillingen.
Du kan læse mere om afdelingen på www.ouh.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925577