Vil du være med til at finde forbedringer i vores sektion, som dagligt jonglerer med kompleks hospitalslogistik?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Og er du god til at bevare overblik og struktur i en varieret hverdag? Så er det måske dig, vi søger!

Forsyningssektionen på OUH søger pr. 1. april en administrativ koordinator, som kan hjælpe os med at udvikle og bevare det høje kvalitetsniveau i vores drift og opgaveløsning. Der er fart over feltet i Forsyning med vores mange forskelligartede og komplekse logistikopgaver, hvor vi har store snitflader til hospitalets øvrige afdelinger. Vi mangler derfor en administrativ koordinator, som kan understøtte ledelsen i Forsyning med at spotte og drive forbedringer i samarbejde med medarbejderne til gavn for patienterne. Du kommer til at have en stor snitflade til de kliniske afdelinger, men også internt i sektionen og i resten af Logistikafdelingen.

Forsyning har ca. 150 ansatte og dækker områderne:

  • Intern logistik, som primært har til opgave at håndtere og bortskaffe affald og sikre dets genanvendelse
  • Hjælpemiddeldepot og lægeture, som udleverer hjælpemidler og behandlingsredskaber og henter prøver fra lægehusene
  • Post- og Brik-logistik, som bringer post, linned, patienttøj, uniformer til afdelingerne. Brik-medarbejderne bestiller varer og fylder dem op på afdelingerne
  • Indkøb, økonomi og kundeservice, som indkøber varer til hele hospitalet og bogfører dem
  • Central- og sterillager, som lagerfører og pakker varer til hospitalets afdelinger
Dine opgaver bliver bl.a. at:

  • Analysere arbejdsgange, spotte forbedringer sammen med medarbejderne og være tovholder på tiltag i sektionen
  • Udvikle en kommunikationsstrategi til både intern og ekstern kommunikation
  • Beskrive arbejdsgange og udarbejde arbejdsbeskrivelser og instrukser
  • Agere bindeled til de kliniske afdelinger
  • Understøtte sektionens arbejde med patientsikkerhed og utilsigtede hændelser
  • Agere support for ledelsen – også ift. dataindsamling, så vi arbejder med forbedringer på et kvalificeret grundlag
  • Gennemgå økonomien og lave årshjul for vores forvaltningsområder, herunder økonomien for affald, porto, tjenestebiler, hjælpemidler og behandlingsredskaber
  • Bistå udviklingen af tavlestruktur i sektionen
Vi forventer af dig, at:

  • Du har en relevant uddannelse
  • Du har solid erfaring med kommunikation i større organisationer
  • Interesse for og gerne erfaring med forbedringsarbejdet i en kompleks organisation med mange interessenter
  • Du er struktureret og arbejder selvstændigt med dine opgaver
  • Du kan indgå i tæt samarbejde og agere support for ledelsen – du har fugleperspektivet og kan løse opgaver på tværs af området.
Vi tilbyder til gengæld:

  • En nyoprettet stilling, så du får en enestående mulighed for at være med til at skabe din egen stilling og få indflydelse på dine opgaver og din arbejdstid
  • Et afvekslende arbejde, hvor du den ene dag kan være med ude i områderne og den næste dag har tid til fordybelse
  • Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden, og hvor vi har trivsel og sundhedsfremme i fokus
  • Personalegoder i form af bl.a. trivselsarrangementer, sommerhusudlejning hos Regionens feriefond og fitness
  • Oplæring i henhold til opgaven – du bliver grundigt indført i områderne og opgaverne, så du føler dig klædt på til at varetage jobbet


Ansættelsesforhold:

Forsyningssektionen er en del af Logistikafdelingen. Vil du vide mere om Logistikafdelingen, kan du læse mere her eller følge vores LinkedIn-profil.

Ansættelsen er en fuldtidsstilling med flex-tid. Du får reference til sektionslederen og et tæt samarbejde med lederne i sektionen.

Adressen er J. B. Winsløws vej 8, 5000 Odense C, Indgang 214.

Der er tiltrædelse 1. april, ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til overenskomst mellem HK og Regionernes Lønnings- og Takstnævn

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Klaus Slotsager på mail på Klaus.Slotsager@rsyd.dk.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993292

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet