Vil du være en del af FAMilien? – vi opnormerer og søger derfor yderligere en vagtplanlægger for plejegruppen i Fælles Akutmodtagelse FAM på Odense Universitetshospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du i stand til at bevare overblikket, når der er dage der ikke går som planlagt?

Kan du se den enkelte medarbejder og samtidig se det store fællesskab, og er du vild med at få mange, små brikker til at passe sammen? Hvis du kan svare ja er det lige dig vi mangler.

Som vagtplanlægger vil du have et tæt samarbejde med den nuværende vagtplanlægger samt afdelingens 5 oversygeplejersker. Du vil referere til sekretariatslederen. Din fysiske placering vil være i FAM, og da du varetager en central opgave vil mange medarbejdere henvende sig til dig. Det er vigtigt for os, at du er tydelig, venlig og empatisk i dialogen, og at du er i stand til at være konstruktiv over for personalet, hvis der er vagtændringer der skønnes nødvendige i forhold til driften.

Vi ønsker en vagtplanlægger for plejegruppen der vil være med til, at sikre en optimal planlægning af vores personaleressourcer. Balance mellem arbejdsliv og privatliv har stor betydning for trivslen i afdelingen.



I samarbejde med vores nuværende vagtplanlægger vil dine opgaver bl.a. være:

  • Vagtplanlægning for ca. 140 medarbejdere i tæt samarbejde med nuværende vagtplanlægger
  • Kontakt til medarbejdere ift. dækning og ændring af vagter
  • Tolkning af overenskomst for plejepersonalet
  • Udarbejdelse af ferieplaner
  • Sikre afvikling af normtid, afspadsering, ferie, omsorgsdage mm.
  • Sikre overblik over diverse events og begivenheder der kan få betydning for driften
  • Sikre langstrakt strategisk vagtplanlægning og ressourcestyring
  • Overblik over medarbejderes deltagelse i f.eks. kurser og kongresser
  • Sende velkomstbreve til nyt personale samt bestille brugeradgange og koder
  • Registrering af til- og afgang af medarbejdere herunder barsel, orlov etc.
  • Administrative opgaver ifm. ansættelser
  • Administrative opgaver ad hoc
  • Evt. hjælpe med vagtdækning ved sygdom i sekretærgruppen


Vi forventer, at du:

  • Er uddannet lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller kontorassistent (ufravigeligt krav)
  • Kan fungere i et til tider hektisk og uforudsigeligt miljø
  • Du skal kunne lide at finde løsninger også når planlægningen kan være udfordrende
  • Arbejder struktureret og har overblik
  • Gerne kendskab eller erfaring med vagtplanlægning i HosInfo
  • Bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø i afdelingen
  • Enten har eller vil tilegne dig viden om arbejdstidsregler
  • Har en empatisk fornemmelse af, hvad der er på færde i situationen og hvilke krav der stilles til en
  • Formår at lave arbejdsplaner der både sikrer medarbejderindflydelse og dækker afdelingens funktioner
  • Tør tænke ” ud af boksen”
  • Sætter en ære i at overholde deadlines


Hvorfor skal du vælge os?

Vi elsker at byde nye kolleger velkommen i FAM. Vi er meget bevidste om at et godt arbejdsmiljø går hånd i hånd med en god arbejdsplads. Vi har derfor stor fokus på, at sikre en god trivsel. Fælles Akutmodtagelse FAM er en af Danmarks største akutmodtagelser. FAM består fysisk af traumestuer, skadestue, behandlings- og observationspladser. Desuden har FAM en radiologisk funktion og huser lægevagten. Vi tænker tværfaglighed ind i alt hvad vi gør for ingen kan klare sig alene – hverken læger, sekretærer eller plejepersonale. FAM behandler årligt 70.000 akutte patienter i en bred vifte af kliniske specialer – af disse er ca. 3000 tidskritiske tilstande.



Hvis du har spørgsmål:

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Trine Malec på tlf. 2362 3197 eller trine.malec@rsyd.dk.

Ansøgningsfristen er mandag den 19. februar 2024. Samtaler forventes afholdt fredag den 23. februar.

Vi glæder os til at høre fra dig.



Løn- og ansættelsesforhold:

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, og såfremt du ikke er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Vi gør opmærksom på, at vi ved ansættelsen udbeder os en børneattest. Attesten indhentes hos Rigspolitiet efter forudgående aftale med dig.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985758

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet