Vi søger en svensk- og gerne tysktalende person

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded og sætter en ære i at udføre kundeservice i topklasse, så er du netop den kollega, vi står og mangler! Dine primære arbejdsopgaver: • Backup for vore sælgere primært på det svenske, norske og danske marked. • Ordremodtagelse/ordreekspedition/ordreoprettelse. • Kundeservice på enten telefon eller mail. Du rådgiver kunder, svarer på spørgsmål og håndterer reklamationer. • Ansvarlig for kontinuerlig kontakt til eksisterende kunder vedrørende serviceordning for virksomhedens produkter primært på det svenske, norske og danske samt delvis det tyske marked samt mersalg • Ajourføring/opdatering i CRM system vedr serviceordning • Booking af pakker til forsendelse. • Deltage i udførelse af serviceordning • Lettere administrative opgaver. Hvem er du? • Du skal have lyst til at yde høj service og have gode kundedialoger. Du har erfaring med salgsbackup, internt salg, og kundeservice. • Du er løsningsorienteret og en der får tingene gjort. • Du er stabil, fleksibel, robust og kan håndtere skiftende arbejdstempo og krævende kunder. • Du er proaktiv, tager ansvar, følger dine opgaver til dørs og kan selv prioritere din tid. • Har du lidt teknisk flair, så er det et plus. • Du taler og skriver flydende svensk på modersmål niveau og behersker dansk, tysk og engelsk i skrift og tale. Og så gør det ikke noget at du har humor………… Hvem er vi: Discover Systems startede 1. januar 2000 med salg og udvikling af briksystemer, kundekald systemer, tjenerkald systemer og registreringssystemer til hotel- og restaurationsbranchen. Virksomheden har base i Odense, i hjertet af Danmark, hvor også selve udviklingen foregår. Vi udvikler og leverer effektive og enkle løsninger, der hjælper vores kunder med at organisere og tilrettelægge deres arbejdsrutiner – til fordel for deres forretning og deres kunder. Vores briksystemer og kaldesystemer kan bruges overalt i cafeer, cafeterier, restauranter, grillbarer, fastfood kæder, diskoteker, hoteller, detail forretninger, lager og logistiksteder, tandlæger samt hospitaler. Systemerne sælges over det meste af Europa. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en dynamisk virksomhed med gode kolleger. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med en direkte og uhøjtidelig omgangstone. Stillingen er på 30-37 timer. Tiltrædelse: snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige medarbejder. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO Peder Jørgensen Tel. 20 49 45 15 Lyder dette som dig, så send os din ansøgning og CV senest den 26.05.2024 på mail til lme@discoversystems.com. Du vil modtage en bekræftelse på modtagelsen af ansøgning, men såfremt du ikke har hørt fra senest den 30.06 2024 er stillingen besat til anden side. Discover Systems AS Magnoliavej 14 5250 Odense SV

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

DISCOVER SYSTEMS A/S, Magnoliavej, 5250 Odense SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045892

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet