Udvikler og koordinator til selvbetjeningsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med selvbetjeningsløsninger? Vil du være med til at bygge selvbetjeningsløsninger som giver borgerne let adgang til at kontakte kommunen og automatiserer de interne arbejdsgange i Odense Kommune? - Så er du måske den, vi leder efter!

Odense Kommune har investeret i selvbetjeningsplatformen Xflow, som er ved at blive implementeret. Kommunen har i dag ca. 300 selvbetjeningsløsninger, men der forventes en kraftig vækst i antallet af løsninger over de kommende år.

Om jobbet
Som Udvikler og koordinator bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • Tovholder for selvbetjening i Borgmesterforvaltningen, herunder hjælpe med at afdække processer og bygge løsninger.
  • Løbende udvikling og vedligeholdelse af selvbetjeningsplatformen
  • Facilitere og indgå i selvbetjeningsforummet
  • Understøtte forvaltningernes selvbetjeningsansvarlige i at bygge løsninger
  • Ansvarlig for at bygge løsninger som går på tværs af alle forvaltninger
Din rolle
Som Udvikler og koordinator får du ansvaret for at Odense Kommunes selvbetjeningsplatform er opdateret og tilgængelig for borgere og virksomheder og de medarbejdere, som udvikler løsninger på platformen. Desuden at selvbetjeningsløsningerne
  • Opfylder de forretningsmæssige behov og overholder krav til informationssikkerhed.
  • Er bygget med henblik på genbrug på tværs af kommunen dvs. modulære og fleksible opbyggede.
  • Er gennemskuelige, dokumenterede og økonomisk rentable.
Din profil
Du har teknisk viden og flere års erfaring med udvikling af selvbetjeningsløsninger, gerne fra en kommune. Din baggrund er måske proceskonsulent, udvikler eller lignende, men det er ikke afgørende.

Du trives med at arbejde i spændet fra det tekniske udviklingsarbejde til at være drivkraft for samarbejde på tværs, herunder facilitere kolleger som arbejder med selvbetjening.

Teamet
Du vil organisatorisk blive ansat i Borgmesterforvaltningens afdeling Projekter og RPA, team Arbejdsgange og Projekter, hvor dine kolleger er projektledere og proceskonsulenter.

Odense Kommune har etableret et selvbetjeningsforum, der består af selvbetjeningsansvarlige fra hver forvaltning i kommunen. Forummets formål er at vidensdele om nye løsninger, samt sikre genbrug af eksisterende konfigureringer og teknologier udnyttes.

Du er proaktiv, selvstændig og imødekommende
Du kan gå i dybden og arbejde for den rigtige løsning for forretningen. Samtidig er du god til at skabe dig et overblik og arbejde med de strategiske sammenhænge, som dine opgaver indgår i. Du er teknisk stærk og formår at oversætte kompleks teknologi til et sprog, som vores samarbejdspartnere kan forstå.

En del af Digitalisering og Data
Arbejdsgange og Projekter er organisatorisk placeret i Digitalisering og Data, der er en del af Borgmesterforvaltningen i Odense Kommune. Arbejdsstedet vil være i Egeparken 2A i Vollsmose, Odense NV, dog vil du i forbindelse med dine opgaver komme rundt på kommunens forskellige adresser og lejlighedsvis til møder andre dele af landet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den relevante forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte funktionsleder, Mariann Carlsson på 40 37 14 34, hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er torsdag den 23. november 2023. Vi afholder samtalerne mandag den 27. november 2023. Bemærk vi indkalder med kort varsel telefonisk om fredagen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Egeparken 2A, 7., 5240 Odense NØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939828

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet