Uddannet sundhedsmedarbejder til Plejehjemmet Rytterkasernen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På Plejehjemmet Rytterkasernen har vi hjertet på rette sted. 

Vi søger, en uddannet sundhedsmedarbejder - social- og sundhedsassistent, social- og sundhedshjælper, ergoterapeut eller pædagog til en fast aftenvagt på 28-32 timer ugentlig med weekendarbejde i ulige uger i 3:2 rul.

5 gode grunde til at arbejde hos os

  1. Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor alle input bliver hørt og meget laves i fællesskab.
  2. Du kommer til at arbejde i et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer.
  3. Vi tilbyder en grundig oplæring, med mulighed for udvikling og uddannelse.
  4. Tæt sparring med sygeplejersker og et godt samarbejde med husets egen læge.
  5. Vi har et stærkt tværfagligt samarbejde med god understøttelse bl.a. gennem daglig triagering, faste teammøder og beboerkonferencer.
Vil du sammen med os blive gode til at blive bedre!

Om os
På Plejehjemmet Rytterkasernen taler vi om at have ”hjertet på rette sted”, for os betyder det, at vi har en empatisk og åben tilgang til borgerens forskelligheder, livsstil og livserfaring.
Vi arbejder ud fra den rehabiliterende referenceramme og har forståelse for, hvor vigtigt det er, i samarbejde med borgeren, at arbejde med det hele menneske. Vi sikrer at inddrage både det personlige og professionelle netværk, der er omkring vores borgere. Således, at vi ser og støtter den enkelte beboer, ud fra et holistisk menneskesyn, i at bevare og skabe et aktivt, værdigt og meningsfuldt liv.

På Rytterkasseren er vi ca. 60 skønne ansatte. Vi er både social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, pædagoger, ergoterapeut og husassistenter, flexmedarbejdere og selvfølgelig studerende og elever. 

Vi bor centralt i Odense, nær det hyggelige H.C. Andersen kvarteret tæt på banegårdscenteret, og letbanen. Vi har 52 beboere, som er fordelt på 6 afdelinger, hvoraf 4 er demensafsnit.

Er du vores nye kollega?
Som aftenvagt, vil du være en del af et aftenhold på 8 dygtige og selvstændige kollegaer (social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter/pædagog).

Sammen med en fast kollega, skal du varetage opgaver for 12 beboere, der har udfordring indenfor demensområdet eller er udfordret af somatisk sygdom. Du er en vigtig del af beboernes hverdagsliv, og vil skulle fungere som 2. koordinator og medicinansvarlig, for ca. 3 beboere.

Som fast medarbejder vil du blive oplært rundt i hele huset. Og det forventes, at du som social- og sundhedsassistent vil understøtte dine kollegaer med din faglighed og viden.

Om dig
Vi forventer: 
  • En kollega, der bevist om sin egen faglighed og tør sætte den i spil.
  • Du kan overholde de faglige krav omkring dokumentation.
  • Du er positiv af sind og har et godt humør og formår netop at give det videre til beboerne.
  • Du har lyst til, at vi sammen udvikler vores fællesskab og løfter den sociale kapital og samtidig være en nærværende, opmærksom og loyal kollega.
  • Du, som medarbejder har en tæt kontakt til pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere
Vi tilbyder
  • Et godt arbejdsmiljø, der bl.a. opdateres gennem ca. 6 årlige nyhedsbreve, så vi altid ved, hvad der foregår, det giver tryghed i hverdagen.
  • Fælles social- og sundhedsassistent-, personale- og aftenvagtmøder, hvor vi orienteres om nyheder og drøfter vores fælles arbejdsplads.
  • Fokus på det gode samarbejde, både mellem ledelse og medarbejder og i vores medarbejdergruppe.
  • En arbejdsplads med et stærkt fagligt fokus, fleksible rammer, en meget engageret ledelse, og med en kollegaflok, der værner om og respekterer hinanden.
Derudover skal du kunne fremvise relevant sundhedsfagligt uddannelsebevis, og have en gyldig autorisation, hvis det er relevant for din uddannelse. Opfylder du ikke disse krav, vil du ikke komme i betragtning til stillingen. 

Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse hurtigst muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan indhentes hos plejehjemsleder Rikke Valentin Jensen på 21 39 12 21 eller assisterende leder Louise Hansen på 40 27 66 71.

Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 11. juni 2023. Samtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Rytterkasernen 7A, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4468f079-ab12-4c72-9db4-bc165ddf6d9f

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839079

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet