BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af Danmarks mest professionelle indkøbsafdeling med et stærkt fagligt miljø, hvor vi sætter kompetenceudvikling og trivsel højt?
Så er du måske den nye udbudskonsulent i Odense Kommune.
Vi har travlt og søger derfor endnu en dygtig, arbejdsom og god kollega.
Om jobbet
Du vil blive en del af funktionen Kategori- & Kontraktstyring, som pt. består af 13 medarbejdere. Vi sparrer dagligt med hinanden, men arbejder også selvstændigt og er selv ansvarlige for egne opgaver, deadlines og styring af egen tid.
Dine opgaver vil spænde vidt, men vil primært være:
- Projektledelse og rådgivning på gennemførsel af vare- og tjenesteydelsesudbud, herunder udarbejdelse af udbudsmateriale (blandt andet kontraktudkast og kravspecifikation).
- Understøttelse af fagforvaltningerne bl.a. igennem åben dialog og godt samarbejde.
- Kommunikation med/håndtering af eksterne interessenter.
- Deltagelse i og gennemførelse af udbud i indkøbsfællesskaber som KomUdbud og SKI.
Som udbudskonsulent i Odense Kommune bliver du en del af en velfungerende og ambitiøs afdeling. Du får et ansvarsfuldt, spændende og udviklende job med frie rammer, stor selvstændighed og fart over feltet.
Du får mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt og kommer til at arbejde i en afdeling med højt til loftet og stort fokus på arbejdsmiljø og trivsel. Der er plads til at have det sjovt samtidig med, at der arbejdes seriøst og målrettet.
Vi sætter det gode kollegaskab højt, og vores eget socialudvalg tager derfor løbende initiativ til fællesarrangementer på tværs af hele afdelingen. Det kan være sommerfest, fredagsbar og quizzer.
Derudover tilbydes en arbejdsplads med en central placering, da Udbud & Kontraktstyring er placeret på Odense Rådhus.
Om os
Udbud og Kontraktstyring varetager koordineringen af Odense Kommunes udbud og indkøb samt rådgiver hele kommunen i indkøbsspørgsmål.
Derudover sikrer kontoret en implementering af de politiske beslutninger, der har relation til kommunens indkøb og leverandørsamarbejde.
Vi er ca. 40 medarbejdere i Udbud & Kontraktstyring, der med energi, humor og høj faglighed brænder for udbudsområdet. Hos os får du et uhøjtideligt miljø med højt til loftet, men samtidig et højt fagligt niveau.
Du kan læse mere om Udbud & Kontraktstyring her.
Om dig
Vi forventer, at du:
- Brænder for udbud eller har en stor lyst til at lære indgående herom.
- En relevant uddannelse f.eks. cand.merc.jur. eller cand.jur. er en fordel, men ikke et krav.
- Har et par års erfaring fra en lignende/tilsvarende stilling. For den rette kandidat kan nyuddannede også komme i betragtning.
- Evner at være faglig sparringspartner for både kollegaer og ledelse.
- Kan arbejde struktureret i en travl hverdag.
- Har kendskab til de offentlige udbudsregler og/eller har lyst at tilegne dig ny viden på området.
- Har humor og trives i et uhøjtideligt miljø.
- Har personligt drive, er proaktiv og nysgerrig.
- Har gennemslagskraft.
- Har interesse for at forene udbudsregler med det gode købmandskab.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Der er tale om en fast fuldtidsstilling, der ønskes besat hurtigst muligt og senest pr. 1. oktober 2023.
Vil du vide mere?
Så er du velkommen til at ringe til funktionsleder Kanita Rikalo på telefon 29 10 78 77.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er mandag den 31. juli 2023.
1. samtaler forventes afholdt onsdag den 16.august 2023 og 2. samtaler onsdag den 23. juli 2023. Du kan blive bedt om at udfylde en personprofilanalyse mellem 1. og 2. samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Flakhaven 2, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e9f54946-7a82-4685-93b4-c08454a438e3
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863228