BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger en IT-supportmedarbejder til Digitalisering og IT
Om stillingen
Hovedfokus for stillingen er IT-support og IT-sikkerhed, men der vil derudover også indbefatte deltagelse i projekter, samt ansvar for nogle af vores applikationer.
Din baggrund
Der kan være flere veje til stillingen. Måske sidder du i dag i en tilsvarende stilling, men søger nye udfordringer i en stilling, som du selv kan være med til at udvikle. Det kan også være, at IT-sikkerhed er nyt for dig, men at du syntes at det er spændende, og at du brænder for at dygtiggøre dig. Kort sagt er den ideelle kandidat en person, som vil yde vores brugere verdensklasse support, men også trives med at dykke ned i 1. og 2. level IT-sikkerheds sager og projekter.
Vi lægger vægt på, at du
- har erfaring med support af IT-systemer og udbredte it-platforme, gerne stort kendskab til M365
- har erfaring med IT-sikkerhed, eller stor lyst til at uddanne og udvikle dig til specialist
- har en relevant it-uddannelse
- er fleksibel og mobil inden for aftalte rammer
- har kørekort og adgang til bil
Dine hovedopgaver
- IT-sikkerhed omfatter f.eks. arbejde med: Cisco SecureX (Secure Endpoint, Umbrella, ESA, FP), Threat Responds, Hawibeenpwned, KnowBe4, vejledning af brugere, udarbejdelse af procedure, rådgive om it-sikkehed, samt meget mere, naturligvis i samarbejde med kollegaer.
- IT-Servicedesk sager og supportarbejde - via telefon, mail og fjernstyret, skrankehenvendelser, centralt og Lokalt. Primært på Windows-platformen, men også Apple/Mac platformen
- Installation, konfiguration og vedligeholdelse af PC'ere, Mac, printere, smartphones, mm.
- Systemadministration af bl.a. M365 og Google Workspace, samt dokumentation
Vores it-miljø er baseret på teknologier fra Microsoft (Exchange, Teams, Office, Azure) og Cisco infrastruktur (Firewall, netværk, Secure Endpoints, Umbrella) derudover Opentext (zenworks, IDM, SEIM)
Vi tilbyder
- Tværgående IT-opgaver på professionelt niveau
- Et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø
- Frihed under ansvar
- Flextid
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling via kurser og uddannelse.
- Gode kollegaer - vi spiller hinanden bedre
- Mulighed for oplæring i IT-sikkerhed
Ansættelse
Du vil blive ansat den 1. november 2023. Stillngen er på 37 timer i gennemsnit pr. uge.
Det primære ansættelsessted er Niels Bohrs Allé i Odense, men der vil også forekomme arbejdsopgaver på Seebladsgade i Odense samt Vestre Engvej i Vejle. Der kan lejlighedsvis være behov for, at du varetager opgaver på UCLs andre lokationer i Jelling og Svendborg
Ansættelse sker efter
Cirkulære om fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomt), Cirkulære om organisationsaftale for håndværkere og tekniker samt Cirkulære om organisationsaftale for IT-medarbejdere (PROSA) i statens tjeneste.
Har du en anden uddannelse/baggrund, kan der ansættes efter den pågældende overenskomst eller organisationsaftale.
Yderligere oplysningr
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Søren Ole Jørgensen, afdelingsleder for IT-service på sojo@ucl.dk eller 31 36 35 42.
Samtaler
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 18. september og anden samtale den 22. september 2023.
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning sammen med CV, eksamensbeviser og evt. andre relevante dokumenter via vores hjemmeside ud.dk/job senest den 12. september 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://ucl.hr-on.com/show-job/160391?linkref=130718&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5896676