To koordinerende social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på Plejehjemmet Sanderum

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger 2 koordinerende social- og sundhedsassistent til aftenvagt på Plejehjemmet Sanderum. Er det måske dig?

Som koordinerende social- og sundhedsassistent møder du i tidsrummet 15-23, og det vil være med vagt hver 2. weekend. Din gennemsnitlige ugentlige arbejdstid vil være 28 timer pr. uge.

Primære opgaver som koordinerende social- og sundhedsassistent

  • At tjekke FMK-opdateringer, medcom og opgaver i Nexus og handle på disse i hele huset.
  • At løse sundhedslovsopgaver (§138) i de huse, hvor der ikke er en social- og sundhedsassistent.
  • At give dispenseret medicin i de huse, hvor opgaven ikke er uddelegeret til pågældende medarbejdere.
Andre opgaver kan være:
  • At understøtte kollegaer i de huse på plejehjemmet Sanderum, hvor der er urolige beboere.
  • At understøtte kollegaer i de huse på plejehjemmet Sanderum, hvor der opstår akutte situationer.
3 gode grunde til at arbejde hos os:
  1. Du får en spændende hverdag, hvor du som en essentiel del af beboernes dagligdag, får din faglighed og stærke omsorgskompetencer som social- og sundhedsassistent i spil.
  2. Vi vægter et stærkt sammenhold og engagement i gruppen, som også understøtter det tværfaglige arbejde og udvikler vores høje faglighed.
  3. Vi har stort fokus på fleksibilitet både i opgaveløsningen, men også i tilrettelæggelsen af arbejdet, således vores medarbejder trives og der gives plads til den enkeltes privatliv.
Bliv en del af arbejdsplads med fokus på trivsel og samarbejde i opgaveløsningen
På Plejehjemmet Sanderum er vi 60 gode kolleger. Vi er tværfagligt sammensat af social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagoger, medarbejdere ansat i flexjobs, og husassistenter. Derudover har vi også en god flok skønne elever.
Vi har 68 beboere som er fordelt på 7 huse, med 8-10 beboere i hvert hus. Som medarbejdere er man tilknyttet ét hus, men man kan selvfølgelig hjælpe og løse opgaver i de andre huse også. Vores beboere er i forløb vedvarende sygdomsudvikling, hvilket betyder at vi har beboere med forskellige behov, og derfor mange spændende og varierende opgaver.

Vi har et stærkt og fleksibelt samarbejde omkring arbejdsopgaverne på tværs af huset. Dvs., at vi kan ”gemme” nogle af de arbejdsopgaver der traditionelt ligger i dagvagten til aftenvagten. Det giver tid til beboerne og deres ønsker samtidig med, at vi har varierede og spændende opgaver hele dagen og på alle vagter.

Vi ønsker at være et plejehjem, der er kendetegnet ved høj trivsel, nærvær og samarbejde, da vi mener at det ikke blot skaber de bedste rammer for vores beboere, men også skaber en god og tryg arbejdsplads, hvor der er plads til at udvikle sig. Vi vægter faglighed meget højt, og forventer at vores kommende kollega har mod på at sætte sig ind i nye områder og aktivt deltage i de udviklingsindsatser vi igangsætter, for at højne arbejdspladsens faglige niveau, samt arbejde med arbejdspladsens fokus på samarbejde og det gode arbejdsmiljø.

Vi søger derfor, en social- og sundhedsassistent der brænder for at kompetenceudvikle sig til gavn for boboerne, men også for at vi kan bidrage med forskellige perspektiver på opgaveløsningen.

Du kommer specifikt til at:
  • Skulle arbejde tværfagligt med gruppens medarbejdere, samt understøtte gruppens faglige udvikling.
  • Få nogle stabile rammer omkring arbejdet, samt en synlig og tilgængelig ledelse.
  • Blive del af en bred faglig gruppe, hvor vi ønsker sammen at skabe en social og tillidsfuld arbejdsplads, til gavn for både borgere og medarbejdere.
  • Få en stilling hvor løbende kompetenceudvikling vægtes højt, og hvor der er mulighed for en bred erfaringsdannelse indenfor et stort område.
Du får i øvrigt et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram, baseret på dine kompetencer og tidligere erfaringer, og du vil opleve at blive støttet i hele din opstart.

Er du vores nye kollega?
Du har en naturlig motivation for at arbejde rehabiliterende med borgere fra vidt forskellige baggrunde og med vidt forskellige livsvilkår, hvor du med din faglige og personlige kompetencer, både får lov selvstændigt at varetage et stort ansvar, samt gøre en reel forskel gennem den tætte kontakt med beboerne.

Vi forventer desuden, at du:
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som social- og sundhedsassistent
  • Trives i en hverdag med en høj grad af selvstændighed og stor omskiftelighed i opgavernes karakter
  • Formår at arbejde med faglig dokumentation
  • Har forståelse for vigtigheden af relations arbejdet, om det er til beboere, kolleger med anden faglig baggrund eller vores mange eksterne samarbejdspartnere
  • Udviser ansvarlighed over for opgaven, fagligheden, ens kolleger og de mennesker vi arbejder med.
  • Har lyst og evne til at arbejde tværfagligt med de øvrige kolleger på plejehjemmet
Vil du vide mere og søge stillingen?
Er du blevet nysgerrig og har lyst til at vide mere? Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Majbritt Skovgaard Mortensen eller assisterende rehabiliteringsleder Mie Ottesen på tlf. 65 51 36 46 for mere information.

Ansøgningsfristen er d. 21. august 2023. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Tiltrædelse 1. oktober eller efter aftale.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Mågebakken 80, Sanderum, 5250 Odense SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3a59e7a5-c39e-426d-93c8-eaf48c167537

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886662

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet