BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Virksomheden:
Vores kunde er et stort konsulenthus med en bred vifte af services. Virksomheden løser opgaver inden for årsregnskab, bogføring, fakturering, moms, løn, budgetter, perioderapporter, økonomistyring, forretningsudvikling, ejendomsadministration, med andre ord alt hvad der vedrører økonomiske og administrative opgaver, der er i driften af en virksomhed.
Regnskab & Administration blev startet i 2010 af Tina Berg Svendsen, og er siden da vokset igennem alle årene til i dag at være 30 erfarne, veluddannede og dedikerede medarbejdere, herunder både revisorer og bogholdere. Porteføljen bstår af kunder fra hele Danmark og fra næsten alle tænkelige brancher.
Igennem alle årene har virksomheden formået at omfavne nye muligheder, og kan i dag både tilbyde hjælp med de skærpede GDPR-krav, og anvender også softwareteknologi til at løse kundernes rutineopgaver. Faglig opdatering er et must i branchen, og derfor bliver alle medarbejdere løbende efteruddannet.
Organisation:
Virksomheden har i dag 30 medarbejdere, og som bogholder bliver du en meget vigtig del af et stærkt team, som prioriterer det tætte samarbejde og relationen til hver enkelt kunde, og hvor du har direkte adgang til sparring med andre professionelle.
Man går op i at skabe positive oplevelser for både kunder og medarbejdere.
Stillingen:
Stillingen omfatter ansvar for mange, alsidige områder på samme tid, herunder:
- Finans-, debitor- og kreditorbogholderi
- Fakturering og sagsstyring
- Bank-, løn- og momsafstemninger samt diverse indberetninger til offentlige myndigheder
- Klargøring af resultatopgørelse og balance
- Lønkørsler
- Udarbejdelse af periode- og årsregnskaber
Herudover er der daglig kontakt til kunder, både fysisk, telefonisk og via mails.
Der er således behov for et godt overblik og en god evne til både at strukturere og bevare overblikket i en meget varieret hverdag, og samtidigt være nærværende overfor både kunder og kolleger.
Succeskriterier:
- Fokus på høj kvalitet i arbejdet, sans for detaljer samt glæde ved at have "orden i pennalhuset"
- Kundeservice og godt humør
- Evnen til at arbejde selvstændigt samt påtage sig ansvar
Kandidaten:
Du har minimum 5 års erfaring fra en tilsvarende funktion, enten i en virksomhed eller et revisionskontor, og der tilbydes god introduktion til opgaverne.
- Du er vant til og trives med den direkte kundekontakt
- Det falder dig naturligt at tage ansvar for dine egne kundeopgaver
- Du trives i en flad organisation, og vil gerne bidrage til et uformelt miljø med stor fælles social aktivitet både i og udenfor arbejdet
- Du kan lide at være med i alle processer og samtidig være garant for kvalitet inden for dine ansvarsområder, og du er positiv overfor udfordringer
Beskrivende ord på dig er ansvarsbevidst, løsningsorienteret, struktureret og god til at etablere relationer.
Kvalifikationer:
- Uddannet kontorassistent/regnskabsassistent/revisor
- Erfaring med kundebetjening
- IT-mindet og fortrolig med brug af digitale løsninger i din hverdag
Benefits:
Der er en helt særlig stemning, som du vil mærke i det øjeblik, du træder ind i huset, og ud over det gode arbejdsmiljø, kan der af medarbejdergoder fremhæves blandt andet stor frihed til at planlægge sin egen arbejdsdag, lækker frokostordning, velfungerende og aktiv personaleforening, fodbehandlinger, massager og meget andet.
Der tilbydes en attraktiv gage i forhold til kravene i stillingen.
Ansøgning bedes sendt til
Lone Kaalund Døjbak på lkd@solidsearch.dk
Kontakt:
Lone Kaalund Døjbak
Headhunter & partner
Mail: lkd@solidsearch.dk
Mobil 5360 3505
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Brilliant Minds, Vestergade, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: www.solidsearch.dk
Via e-mail: lkd@solidsearch.dk
Telefonisk: 53603505
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874625