Teknisk Service, SDU søger dygtige servicemedarbejdere

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger to nye dygtige kolleger til vores team af erfarne universitetsbetjente. Har du et udpræget servicegen og vil du være en del af et dynamisk miljø med frihed under ansvar og godt humør på arbejdspladsen - så er du måske én af vores nye kolleger?

Om os 
Teknisk Service understøtter den daglige drift på Syddansk Universitet og sikrer optimale fysiske rammer til afvikling af undervisning, forskning og formidling. Vi er ca. 80 medarbejdere fordelt på alle SDU’s campusser.

Du bliver en del af afdelingen Service & Logistik, hvor de generelle arbejdsopgaver er centreret om de helt nære driftsopgaver, som fx:

•   Klargøring af lokaler til undervisning, møder og arrangementer
•   Opstilling af møbler, flytteopgaver, m.v.
•   Tilse kopimaskiner og andet selvbetjeningsudstyr
•   Håndtering af post og pakker samt transport og spedition 
•   Håndtering af SDU’s centrallager, som består af en bred vifte af varer til brugere på hele universitetet
•   Mindre håndværksmæssige opgaver, som fx opsætning/opmåling til skilte, skinner og beslag samt vedligeholdelse af let møblement m.v.

Service & Logistik består af både nye og mere erfarne medarbejdere - alle med forskellige baggrunde og faglige kompetencer, der sikrer en fælles opgaveløsning på højt niveau. På det personlige plan bibringer alle noget forskelligt til afdelingen, hvilket giver et godt og nært fagligt og socialt arbejdsmiljø.

Vi vægter et åbent og positivt kollegialt og fagligt samarbejde højt i afdelingen og forventer en kollega, der tror på at vi i teamet gør hinanden bedre i den fælles opgaveløsning.

Høj service og stabil daglig drift

Begge stillinger er placeret i vores team Logistik, der består af syv faste medarbejdere og fire studentermedhjælpere.

Arbejdsopgaverne er bl.a.: 

•   Indgå i den daglige drift af SDU’s centrallager, herunder modtage, scanne og levere varer
•   Opfyldning af decentrale lagre rundt omkring på universitetet
•   Håndtere post og pakker og indgå i daglige postture til universitetets forskellige lokationer i Odense
•   Transport og spedition samt håndtering af pallegods og pakker 
•   Oprydning og afhentning af varer på fjernlager

Du vil i dagligdagen arbejde tæt sammen med kolleger i teamet, men også have løbende kontakt til kolleger i andre afdelinger og brugere af universitetet både i Odense og på øvrige campusser. Vi søger derfor en kollega, som kan skabe gode relationer, og nyder at tale med mange mennesker.  

Vi lægger stor vægt på, at alle kan hjælpe på tværs af arbejdsområderne i Service & Logistik, når det er nødvendigt. Du skal derfor ikke være bleg for at tage fra på diverse praktiske og ad hoc-opgaver, der løbende skal prioriteres og passes ind i den daglige drift.

Der vil være god støtte fra kolleger både i form af sidemandsoplæring og sparring i opgaveløsningen. Der er løbende god mulighed for både faglig og personlig udvikling.
 

 

Vi er en fleksibel arbejdsplads med stort fokus på balancen mellem arbejde og privatliv,
             og du har stor medindflydelse på tilrettelæggelse af dine opgaver

 


Udpræget holdspiller med stort servicegen 

Der kan være mange veje ind i denne stilling, men vi forventer, at du har erfaring som servicemedarbejder, og meget gerne erfaring fra en lignende stilling i en stor organisation, hvor du er vant til at arbejde på tværs af faggrænser.

For at sikre en kvalificeret og brugernær opgaveløsning, så forventer vi at du:

•   Er udpræget holdspiller med et stort engagement i afdelingen, i Teknisk Service og i universitetet 
•   Er praktisk anlagt og god til at samarbejde, så også ad hoc-opgaverne kan løses ved fælles indsats
•   Dialogsøgende og kan samarbejde tæt med kolleger, brugere og samarbejdspartnere i et formelt såvel som et uformelt miljø 
•   Villig til at sætte dig ind i nye IT-systemer, og besidder grundlæggende IT-færdigheder 
•   Dygtig til at kommunikere med brugere, og kan begå dig på både dansk og engelsk i skrift og tale
•   Har kørekort til bil og gerne også truckcertifikat. Sidstnævnte kan dog erhverves efter start.  

På det personlige plan er du ansvarsbevidst med en positiv og løsningsorienteret tilgang til opgaver. Du trives i en til tider travl hverdag, hvor der både er rutineprægede opgaver og mere akutte opgaver.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet?

Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Pia Hjort på 6550 2502/pih@sdu.dk.

Der kan ikke forventes besvarelse af opkald i uge 13 pga. påskeferie.

Løn og ansættelsesvilkår 

Der er tale om faste stillinger på 37 timer pr. uge med flekstid og betalt frokostpause. 

Begge stillinger ønskes besat pr. 1. juni 2024 eller snarest derefter. 

Ansøgningsfrist den 5. april 2024 kl. 23.59.59. Samtaler forventes afholdes i uge 16.

Ansættelsessted er Campusvej, Odense. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og gældende organisation.

Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.

Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6012491

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet