Teamleder for internt salg hos Saferoad Traffic A/S i Odense

dato

Teamleder, Internt Salg – Landets største udbyder af trafiksikre løsninger

- med reference til CEO

Saferoad Traffic A/S

Hvidkærvej 33,

DK-5250 Odense SV

Virksomheden

Saferoad Traffic A/S er en anerkendt leverandør af trafiksikre løsninger, som har leveret til staten, kommuner, entreprenører og private virksomheder over en lang periode.

Løsningerne omfatter projekter over hele landet. Saferoad Traffic A/S er eksperter i projektstyring, projektering, rådgivning, montering og udførelse af totalløsninger – med andre ord er de med helt fra design- og rådgivningsfasen og frem til og med installation og vedligeholdelse.

Saferoad Traffic A/S er en del af den internationale Saferoad koncern med lidt over 2.500 ansatte, og kandidaten vil blive en del af en innovativ og dynamisk virksomhed, der har et godt og engageret arbejdsmiljø.

Saferoad Traffic A/S er i kraftig vækst og har behov for at styrke organisationen, så de fortsat kan yde den bedste service til kunderne som landets største virksomhed indenfor branchen.

Er du interesseret i nye udfordringer indenfor afspærrings- og trafikafviklingsbranchen med ansvar for internt salg og kunderådgivning? Så har du mulighed for at blive en del af Saferoad Traffic A/S i Odense som Teamleder, Internt Salg.

Stillingen

Den nye Teamleder vil få ansvaret for den interne salgsafdeling med 4 medarbejdere.

De primære arbejdsopgaver består af:

  • Lede, motivere og udvikle medarbejderne i afdelingen
  • Modtagelse, behandling og opfølgning af tilbud, ordrer og overflytningsordrer
  • Optimering af forretningsgange
  • Optimering af virksomhedens nuværende ERP-system
  • Oplæring af nye medarbejdere
  • Opfølgning på salgsordrer ved månedsluk
  • Kunderådgivning
  • Vedligeholdelse af kundeportalen
  • Godkendelse og registrering af kreditnotaer
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af diverse manualer/vejledninger
  • Afholdelse af MUS-samtaler + opfølgning på disse
  • Afholdelse af interne salgsmøder dagligt og hver 14. dag
  • Backup for sælgerne
  • Indgår i den daglige drift

Kandidaten

Vi forestiller os, at den ideelle kandidat kommer fra en lignende produktionsvirksomhed med en baggrund indenfor salg eller logistik.

Derudover forventes det, at kandidaten:

  • Har ledelseserfaring
  • Er god til at kommunikere klart og effektivt både internt og eksternt
  • Er omstillingsparat, selvmotiveret og robust
  • Er inkluderende og samarbejdsvillig overfor kollegaer
  • Yder en god service til virksomhedens interessenter
  • Kan holde flere bolde i luften på samme tid
  • Bidrager med godt humør og en positiv tilgang til arbejdet

Det er vigtigt, at kandidaten besidder en stærk drivkraft - man skal have mod til at videreudvikle og opbygge systemer i virksomheden. Erfaring med produktion er en fordel, men ikke et krav.

Uddannelse

Det forventes, at man har en relevant uddannelsesbaggrund inden for logistik / Supply Chain eller handel.

Bopæl

Det forventes, at man har eller tager bopæl inden for 1 times kørsel fra virksomhedens domicil i Odense.

Gagepakke

Fast løn plus pension, fritvalg, mobil, PC, IT-opkobling og sundhedsforsikring.

Sprog

Dansk i skrift og tale og gerne engelsk.

IT-kompetencer

Behersker Microsoft Office pakken - og har gerne praktisk kendskab til Navision eller andet ERP-system.

Virksomheden tilbyder

Masser af muligheder for såvel personlig som faglig udvikling i en virksomhed i stærk vækst.

Starttidspunkt

Snarest muligt – men vi venter selvfølgelig på den rette kandidat.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141543

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet