Svensktalende salgsbackup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en svensktalende salgsbackup

Er du serviceminded og sætter en ære i at udføre kundeservice i topklasse, så er du netop den kollega, vi står og mangler!

 

Dine primære arbejdsopgaver: 

  • Backup for vore sælgere primært på det svenske, norske og danske marked. 
  • Ordremodtagelse/ordreekspedition. 
  • Kundeservice på enten telefon eller mail. Du rådgiver kunder, svarer på spørgsmål og håndterer reklamationer. 
  • Ansvarlig for kontinuerlig kontakt til eksisterende kunder vedrørende serviceordning for virksomhedens produkter primært på det svenske, norske og danske marked samt mersalg 
  • Booking af pakker til forsendelse. 
  • Lettere administrative opgaver. 

 

Hvem er du?

  • Du skal have lyst til at yde høj service og have gode kundedialoger. Du har erfaring med salgsbackup, internt salg, administration og kundeservice.
  • Du er løsningsorienteret og en der får tingene gjort.
  • Du er stabil, fleksibel, robust og kan håndtere skiftende arbejdstempo og krævende kunder.
  • Du er proaktiv, tager ansvar, følger dine opgaver til dørs og kan selv prioritere din tid.
  • Har du lidt teknisk flair, så er det et plus.
  • Du taler og skriver flydende svensk på modersmål niveau og behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tale og skrive tysk er det en fordel, men ikke et krav.

Og så gør det ikke noget at du har humor…………


Hvem er vi:

Discover Systems startede 1. januar 2000 med salg og udvikling af briksystemer, kundekald systemer, tjenerkald systemer og registreringssystemer til hotel- og restaurationsbranchen.

Virksomheden har base i Odense, i hjertet af Danmark, hvor også selve udviklingen foregår. Vi udvikler og leverer effektive og enkle løsninger, der hjælper vores kunder med at organisere og tilrettelægge deres arbejdsrutiner – til fordel for deres forretning og deres kunder. Vores briksystemer og kaldesystemer kan bruges overalt i cafeer, cafeterier, restauranter, grillbarer, fastfood kæder, diskoteker, hoteller, detail forretninger, lager og logistiksteder samt hospitaler. Systemerne sælges over det meste af Europa.

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en dynamisk virksomhed med gode kolleger. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med en direkte og uhøjtidelig omgangstone.

Stillingen er på 37 timer.

Tiltrædelse: snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige medarbejder.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO Peder Jørgensen Tel. 20 49 45 15
Lyder dette som dig, så send os din ansøgning og CV senest den 15.08.2021.

 

Discover Systems AS

Magnoliavej 14

5250 Odense SV

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

DISCOVER SYSTEMS A/S, Magnoliavej, 5250 Odense SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: hf@discoversystems.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859554

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet