Sundhedspersonale til ferie-, hverdags-, helligdags- samt weekendafløsning til Plejehjemmet Rytterkasernen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På Plejehjemmet Rytterkasernen har vi hjertet på rette sted.

På Plejehjemmet Rytterkasernen arbejder vi hver dag på at skabe det bedste plejehjem og den bedste arbejdsplads. Men vi har brug for flere dygtige medarbejdere. Vil DU være med til at skabe fremtidens ældrepleje i Odense Kommune?

3 gode grunde til at arbejde hos os

  • Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor alle input bliver hørt og meget laves i fællesskab
  • Du kommer til at arbejde i små tværfaglige teams med engagerede og dygtige kollegaer
  • Vi har et stærkt tværfagligt samarbejde med god understøttelse bl.a. gennem daglig triagering.
Vil du sammen med os blive gode til at blive bedre!

Vi søger sundhedspersonale som ferie-, hverdag-, helligdags- samt weekendafløser til Plejehjemmet Rytterkasernen. Du skal have lyst til at arbejde med, eller have viden om den sundhedsfaglige branche.

Om os
På Plejehjemmet Rytterkasseren er vi ca. 60 skønne ansatte. Vi er både social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, pædagoger, ergoterapeut og husassistenter, og selvfølgelig studerende og elever. Vi ligger centralt i Odense, nær det hyggelige H.C. Andersen kvarter, banegårdscenteret og letbanen. Vi har 52 beboere, som er fordelt på 6 afdelinger, hvoraf 4 er demensafsnit.

På Plejehjemmet Rytterkasernen taler vi om at have ”hjertet på rette sted”, og har en åben tilgang til borgerens forskelligheder, livsstil og livserfaring. Vi arbejder selvfølgelig ud fra den rehabiliterende referenceramme og har forståelse for, hvor vigtigt det er, i samarbejde med borgeren, at arbejde med det hele menneske. Vi sikrer at inddrage både det personlige og professionelle netværk, der er omkring vores borgere. Således, at vi ser og støtter den enkelte beboer, ud fra et holistisk menneskesyn, i at bevare og skabe et aktivt, værdigt og meningsfuldt liv.

Vi søger afløsere til huset, der kan løfte en alsidig pallette af opgaver indenfor vores område. Arbejdstiden er typisk 6 - 8 timer ad gangen, med mødetid enten mellem kl. 7 - 8 eller kl.15 - 16.

Hvis du har interesse i faste weekendvagter, vil det hovedsageligt være hver 2. weekend i dagvagt fra kl. 7.00-15.00.

Om dig
Vi forventer desuden, at du:
  • påtænker opstart eller er i gang med en sundhedsfaglig uddannelse eller er færdig uddannet i branchen
  • er mødestabil og fleksibel
  • kan planlægge rådighedsvagter i vores vagtsystem Temponizer
  • kan arbejde min. 5 helligdage om året
  • trives i en hverdag med en høj grad af selvstændighed og stor omskiftelighed i opgavernes karakter
  • hurtigt kan sætte dig ind i ny viden og omsætte det til praksis
  • har forståelse for vigtigheden af relations arbejdet, om det er til borgere, kolleger med anden faglig baggrund eller vores mange eksterne samarbejdspartnere
  • udviser ansvarlighed over for opgaven, fagligheden, ens kolleger og de mennesker vi arbejder med
Er du vores nye kollega?
Vi ønsker os en nye kollegaer, der har lyst til at arbejde med ældre og tør engagere sig og bringe egne kompetencer i spil. Derudover sætter vi pris på humor og et godt humør, og at du formår at give netop det videre til beboerne. Som kollegaer vil vi gerne investere i hinanden og vores kollegaskab, bl.a. med fælles arrangementer.  

Du vil som afløser med tiden opnå viden og erfaring inden for området, og jobbet kan bruges som fagfaglig erfaring ved studiejob eller relevant erhvervserfaring til optag på diverse sundhedsfaglige uddannelser. Du skal have lyst til, at vi sammen udvikler vores fællesskab, og samtidig være en nærværende, opmærksom og loyal kollega.

Vi lover dig en grundig introduktion til dine arbejdsopgaver og vores omsorgssystemer med sidemandsoplæring af engagerede kollegaer og ledere, og som fastansat kommer du rundt i hele huset.

Vi har et godt arbejdsmiljø, og vi opdateres gennem ca. 6 årlige nyhedsbrev, så vi altid ved, hvad der foregår, det giver tryghed i hverdagen. Vi afholder fælles afløsermøder, hver 4- 6 gange årligt, hvor vi orienteres om nyheder og drøfter vores fælles arbejdsplads.

Vi tror på det gode samarbejde, både mellem ledelse og medarbejder og i vores medarbejdergrupper. Vi hjælper hinanden, har alle hjertet på rette sted og gør alt for at give vores beboere livskvalitet og skabe et godt samarbejde med de pårørende. 

Derudover skal du, hvis du er uddannet, have et gyldigt uddannelsesbevis samt evt. autorisation. Du skal have lyst til at være en del af en arbejdsplads med et stærkt fagligt fokus, fleksible rammer, en meget engageret ledelse – og med en kollegaflok, der værner om - og respekterer hinanden.

Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse hurtigst muligt. 
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan indhentes hos assisterende plejehjemsleder Louise Hansen på 40 27 66 71.

Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 26. januar 2024. Vi afholder samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (6-8 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Rytterkasernen 7A, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5967310

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet