Studentermedhjælpere søges til Indkøb på OUH med fokus på kundeservice og sundhedsvæsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet



Indkøb på OUH søger tre studentermedhjælpere med gåpåmod til at indgå i vores kundeserviceteam

Vores kundeservice-team besvarer dagligt opkald om alt fra tjenestebiler til sterile varer. Vi servicerer også hjemmepatienter, der har spørgsmål til varer eller skal bestille varer hjem. Dit arbejde vil primært bestå i at besvare telefonopkald eller mails fra medarbejdere på de kliniske afdelinger eller hjemmepatienter.

Nu udvider Indkøb på OUH åbningstiderne for at kunne hjælpe i flere timer af døgnet. Indkøb er en del af Forsyningssektionen, som dækker over mange forskellige områder, og bl.a.: Indkøb, lager, udkørsel og på-plads-lægning af varer på de kliniske afdelinger, hjælpemidler, affaldshåndtering, tjenestebiler, linned, uniformer, lægeturschauffører og posten. Se mere om afdelingen på vores LinkedIn her eller på OUHs hjemmeside her.



Vi kan tilbyde:

  • Et spændende arbejde med mange forskellige opgaver, og hvor du hjælper med at løse diverse ad hoc opgaver, som fx udlevering af bilnøgler, kvikudlevering af varer, besvare telefonen og besvare forespørgsler i vores interne opgavesystem.
  • Du får erfaring med bestilling og bogføring af varer, og du får kendskab til, hvordan indkøb på en stor offentlig arbejdsplads foregår
  • Grundig oplæring i OUHs IT-systemer og i dine opgaver
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor vi interesserer os for hinanden og det gode samarbejde, og hvor du får indflydelse på opgaveløsningen
  • Fire vagter på tre uger i tidsrummet 14:30 – 18:00 med mulighed for flere vagter


Hvem er du?

Du er studerende og har interesse for service og også gerne for sundhedsvæsenet – vi ser gerne, at du er i gang med en sundhedsfaglig uddannelse.

Du er serviceminded og mødestabil. Du trives med at kunne afhjælpe problemer og udfordringer for medarbejderne på afdelingerne eller for vores hjemmepatienter.



Løn og ansættelsesforhold

Du bliver ansat på HK-overenskomst.

Ansøgningsfrist er d. 9. august med første arbejdsdag d. 1. september (eller gerne før).

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at sende en mail til funktionsleder Kenneth Biller på k.b@rsyd.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081913

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet