Studentermedhjælper til Ledelsessekretariatet i By- og Kulturforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du at lege med sproget og formidle de gode fortællinger? Er du god til at kommunikere til forskellige målgrupper på både interne og eksterne platforme? Og har du mod på alsidige understøttende opgaver? Kan du svare "ja" til de spørgsmål, så er du måske vores nye studentermedhjælper i By- og Kulturforvaltningen.

Dine opgaver
Vi søger en ny studentermedhjælper, som sammen med os kan være med at løse både små og store kommunikations- og koordineringsopgaver og samtidig være klar til at gribe mange forskellige ad hoc-opgaver.

Du skal blandt andet være frisk på at:

  • koordinere, understøtte og skrive taler og oplæg til rådmanden
  • planlægge og koordinere introduktionskurser for nye medarbejdere i forvaltningen
  • redigere, udarbejde og opdatere indhold på intranet og hjemmeside
  • producere content til Facebook, LinkedIn og Instagram – gerne rettet mod en ung målgruppe
  • opsætte grafisk arbejde og spørgeskemaundersøgelser
  • læse korrektur og udarbejde forskellige tekstproduktioner
  • bidrage til den almindelige planlægning af ledelsesunderstøttende aktiviteter
Om dig og dine kvalifikationer
Vi forventer ikke, at du kan alt, når du begynder, men at du er åben og har lyst til at lære nye ting og indgå i et professionelt arbejdsfællesskab. Vi forestiller os, at du er:
  • i gang med en relevant kommunikationsrettet, humanistisk eller samfundsfaglig uddannelse på bachelorniveau
  • en god formidler, der skriver levende til målgruppen og har en god forståelse for visuel kommunikation
  • empatisk og evner at samarbejde med mange forskellige mennesker på tværs af faglighed
  • god til at skifte mellem mange forskellige opgaver
  • systematisk, effektiv og ikke bange for at tage fat der, hvor der er brug for en ekstra hånd.
Du bliver en del af Ledelsessekretariatet, som understøtter forvaltningens udvalg, ledere og medarbejdere med kommunikativ rådgivning, samarbejde med pressen og strategisk projekt- og procesunderstøttelse. I Ledelsessekretariatet er vi 20 medarbejdere, som arbejder rigtig godt sammen og går seriøst til opgaverne. Samtidig holder vi meget af at bruge tid sammen med hinanden. Vi mødes altid rundt om frokostbordet, når kalenderen tillader det.  Men vi hygger os også efter fyraften til alt fra sommerfester, spisning, julefrokoster, DHL Stafetter osv.

Som studentermedhjælper vil du referere til kontorchefen og have et tæt samarbejde med de øvrige kollegaer i Ledelsessekretariatet.

Om os
I By- og Kulturforvaltningen arbejder vi med alt fra byudvikling, kulturelle begivenheder, drift af kommunens ejendomme, veje og parker til lokalplaner og erhvervsudvikling. Vi er derfor mange forskellige slags ansatte. Bibliotekarer, rengøringsassistenter, ingeniører, byggesagsbehandlere og vejfolk arbejder sammen om at skabe de bedste rammer for byen og understøtte en bæredygtig fremtid for Odense. 
 
Med vores brede opgaveportefølje spiller vi i By- og Kulturforvaltningen en helt central rolle i Odenses udvikling. Vores fælles vision i forvaltningen er, at vi sammen skaber en by, man ikke vil gå glip af. By- og Kulturforvaltningen har nemlig en mission om at skabe smukke, attraktive og mangfoldige rammer for livet i Odense, og det gør vi ved at understøtte det levede liv i byen, og skubbe til virkelyst, vækst og vilkår, når vi udvikler byen.  
 
Som medarbejder i By- og Kulturforvaltningen arbejder du ud fra fire kerneværdier: handlekraft, lydhørhed, ambition og imødekommenhed. De danner fundamentet for, hvordan du samarbejder med andre både kollegaer, samarbejdspartnere og borgere. Med udgangspunkt i værdierne er du med til at gøre den forskel, som er så vigtig for Odense – uanset om du drømmer om at gøre forskellen for den enkelte borger i hverdagen eller for os alle sammen for fremtiden.

Hvad kan vi tilbyde dig?
En arbejdsuge på 15 timer på en arbejdsplads med mange forskellige opgaver, der vil give et erfaringsgrundlag, som efter endt uddannelse kan bruges bredt i mange forskellige funktioner.

Du starter den 1. august 2024 eller efter nærmere aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jakob Aarøe Jørgensen på e-mail: jakaj@odense.dk eller tlf.: 30 61 34 52 eller kommunikationskonsulent Marie Morthorst Bang på e-mail: mmban@odense.dk eller tlf.: 51 46 44 70.

Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 29. maj 2024, og vi forventer at holde samtaler i uge 23.

For at komme i betragtning til stillingen, er det et krav, at du er studerende og indskrevet på en videregående uddannelse.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Nørregade 36, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044657

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet