BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beredskab Fyn er i udvikling – vil du med på holdet?
Beredskab Fyn søger en studentermedhjælper til kommunikationsarbejde, primært fokus på de sociale medier og vores hjemmeside, 15 timer ugentligt. Vi har brug for en kreativ ildsjæl, der kan understøtte vores kommunikation internt og eksternt.
Vi tilbyder
Som studentermedhjælper indgår du i Administrativ afdeling og refererer til administrationschefen. Dine arbejdsopgaver bliver hovedsageligt:
- Understøttelse af kommunikationen eksternt på SoMe og hjemmeside, men også delvist internt
- Tekstforfatning bredt – f.eks. nyhedsbreve
- Intern undervisning i brugen af SoMe – Facebook, Instagram og LinkedIn
- Opsætning af materiale til udlevering, undervisningsmaterialer og hjemmeside mv.
- Redigering og opsætning af videomateriale
- Diverse ad hoc-opgaver
Vi forventer, at du er studerende med fokus på kommunikation, og at du:
- er en skarp formidler, som er god til at skrive og designe forskellige informationsmaterialer
- er dygtig til korrekturlæsning på dansk
- har interesse for udarbejdelse af forebyggelseskampagner og SoMe opslag
- har flair for mediegrafisk design
- har redigeret videoer før, eller har lyst til at kaste dig ud i det
- Selv kan opsøge de gode historier på en arbejdsplads, hvor der sker en masse spændende, men hvor andres fokus ikke er på kommunikation omkring det
Aflønning sker efter principperne om ”ny løn” og i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdstiden er gennemsnitlig 15 timer pr. uge, hvor du har indflydelse på placering af arbejdstiden.
Dit primære arbejdssted bliver Beredskab Fyn med adresse på Åsumvej 35, 5240 Odense NØ.
Vil du vide mere?
Beredskab Fyn er et fælleskommunalt redningsberedskab, der redder liv og skaber tryghed med et robust beredskab i Assens, Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyns, Nyborg, Odense, Svendborg og Ærø kommuner.
Beredskab Fyn er Danmarks 3. største fælleskommunale redningsberedskab og servicerer 460.000 indbyggere.
Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte Administrationschef Anders Jul Pedersen inden for normal kontortid på tlf. 51 24 53 18.
Det praktiske
Din ansøgning vedlagt CV og relevante beviser skal være os i hænde senest torsdag den 17. august 2023.
Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 24. august 2023. Ifm. samtalen kan du fremvise eksempler på arbejde du har produceret, der er relevant for stillingen.
Forventet tiltrædelsesdato er den 1. september 2023 eller efter nærmere aftale.
For at komme i betragtning til stillingen, er det et krav, at du er studerende og indskrevet på en videregående uddannelse. Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Åsumvej 35, 5240 Odense NØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c031a716-d796-4b60-9e5d-115b8fb4d544
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885241