Studentermedhjælper til kommunikationsopgaver med skarp pen og tjek på SoMe

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du studerende? Har du en skarp pen? Og et lige så skarpt blik på web og SoMe? Så har du en unik chance for at blive studentermedhjælper i Organisation og Ledelse i Odense kommunes Børn- og Ungeforvaltning.

I Børn- og Ungeforvaltningen arbejder 5500 engagerede medarbejdere dagligt sammen for og sammen med Odenses børn og familier. I dagplejen, i børnehusene, i skolerne og i særligt målrettede tilbud arbejder dygtige mennesker med at ruste børn og unge til at blive kompetente og aktive medborgere.

I Organisation og Ledelse har vi den fornemme opgave at understøtte det mangefacetterede arbejde, og vi formidler viden, vigtige fortællinger og inspiration internt i forvaltningen og eksternt til Odenses borgere, virksomheder, uddannelsesinstitutioner og pressen. Og det er her, vi har brug for dig. Som kommunikationsstærk studentermedhjælper kommer du til at løse en bred vifte af kommunikationsopgaver.

Du får fingrene dybt ned i historier om skole, dagtilbud, tilbud til familier i Odense, særlig indsatser for børn i Odense, verdens bedste robotby for børn og meget andet. Du kommer til at indgå i et kreativt team med mange forskellige kompetencer, som vi hver dag sætter i spil for at løfte arbejdet i Børn- og Ungeforvaltningen.

Om jobbet
Der er stor variation i opgaverne. Du vil komme til at arbejde med:

  • Redaktionelt arbejde med budskaber
  • SoMe – Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Reels- og videoproduktion
  • Billedredigering
  • Webredigering (content og SEO)
  • Ad hoc opgaver
Opgaverne i teamet veksler meget, og selv om der til tider vil være opgaver som korrekturlæsning eller administration, så kan vi love, at du som studentermedhjælper i Organisation og Ledelse for noget at se til og ansvar for kommunikationsprodukter.

Om dig
På grund af opgavernes høje faglighed forventer vi, at du som minimum er godt i gang med dit studie – og kan arbejde hos os i mindst et år. Derudover forventer vi, at du:
  • Har et højt niveau af skriftligt og mundtligt dansk
  • Har en skarp pen og kan skrive kort, præcist og aktuelt
  • Har grafisk sans og et godt blik for layout
  • Har indgående kendskab til Office-pakken, særligt PowerPoint og Publisher
  • Har kendskab til Adobe Photoshop og InDesign
  • Har erfaring med videoproduktion og gerne webredigering (Sitecore eller andre  CMS-systemer)
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening (KL) og den forhandlingsberettigede organisation.

Arbejdsstedet er i Børn- og Ungeforvaltningen på Ørbækvej 100, 5220 Odense SØ.

Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2023 eller snarest muligt derefter.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål kan du fra mandag den 24. juli 2023 og frem du kontakte chef for Organisation og Ledelse, Nanna Sjørslev Muusmann, på 40 48 60 14 eller mail nbmu@odense.dk

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 7. august 2023 og vi forventer at afholde samtaler den 18. august 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Ørbækvej 100A, st., 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5bc8ac4d-a137-486e-9707-2ee88a1687e1

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860245

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet