Studentermedhjælper til kommunikationsopgave i Ældre- og Handicapforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du at nørde med web, gode fortællinger og kommunikation? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.

I Ældre- og Handicapforvaltningen søger vi en ny studentermedhjælper til alsidige kommunikationsopgaver, hvor du kan komme til at omsætte din teori til praksis.

Om os
Vores team består af tre pårørenderådgivere og tre kommunikationskonsulenter, der arbejder inden for hver deres unikke fagområde. Derfor vil du i din stilling som studentermedhjælper både komme til at assistere og arbejde med journalistiske opgaver, webopgaver og pressehåndtering.

Som studentermedhjælper hos os skal du ikke bare være en ”grå kontormus”. Vi er tit på journalistiske opgaver rundt i organisationen og kommer i den forbindelse til forskellige events som for eksempel konkurrencer, koncerter, prisoverrækkelser med mere. Vi fortæller både historier fra egne rækker på ældre- og handicapområdet, ligesom vi i forbindelse med vores seniormagasin ’En Venlig Hilsen’ møder mange spændende odenseanere med noget på hjerte. Alt dette skal du selvfølgelig også være en del af.

Om dig
Du læser på en kommunikationsfaglig uddannelse og har minimum 1 år tilbage af din uddannelse. Måske læser du Journalistik, International virksomhedskommunikation, Kultur og formidling eller en anden kommunikationsfaglig uddannelse? Desuden trives du i et job med alsidige opgaver, hvor der til tider kan være højt tempo.

Om jobbet
Som studentermedhjælper vil du komme til at løse mange alsidige kommunikationsopgaver herunder intern og ekstern kommunikation samt webopgaver. I jobbet kan der forekomme mindre grafiske opgaver såsom video- og billedredigering. Det vil derfor være oplagt, hvis du har kendskab til Adobe-pakken, iMovie eller andre redigeringsprogrammer, og har kendskab til en eller flere CMS systemer. (Vi bruger primært Sitecore version 10).

Nogle af dine faste arbejdsopgaver vil være at:

  • Forfatte opslag til forvaltningens SoMe
  • Hjælpe til med vedligeholdelse af multisites og odense.dk
  • Sørge for et månedligt nyhedsbrev til alle ledere i Ældre- og Handicapforvaltningen
  • Opdatere forvaltningens organisationsdiagram
  • Sørge for rettelser på web, når der sker ændringer i organisationen.
Herudover vil du også komme til at beskæftige dig med at:
  • Skrive artikler til forvaltningens seniormagasin En Venlig Hilsen
  • Løse ad hoc web-opgaver for dine kollegaer i afdelingen
  • Forfatte, designe og rette brochurer, pjecer, postkort m.m.
  • Producere videoindhold
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 15 timer ugentligt med tiltrædelse fra den 1. juni 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Christian Marcussen på 51 28 42 51.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 13. maj 2024. Vi forventer at afholde samtaler den 16. maj 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Ørbækvej 100B, st., 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6037958

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet