Studentermedhjælper til Fyns Politi i Odense - Spændende juridiske opgaver og fleksible arbejdsvilkår

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Odense

Fyns Politi søger et antal studentermedhjælpere til tiltrædelse 1. oktober 2024 eller senere.

Det er et krav for ansættelsen:
• At du er jurastuderende (stud. jur.)
• At du har bestået fagene strafferet og forvaltningsret

Vi forventer:
• At du har interesse for at lære nyt og er fleksibel.
• At du kan arbejde struktureret og selvstændigt – og bede om hjælp, når
det er nødvendigt
• At du som person er imødekommende

Fyns Politi består organisatorisk af Staben, Politisøjlen og Anklagemyndigheden.
Det er besluttet, at de ledige stillinger placeres i Politisøjlen

Som studentermedhjælper i Politisøjlen skal du hovedsagelig lave udkast til diverse underretningsskrivelser til borgere om afvisning af anmeldelse, indstilling af efterforskning og opgivelse af tiltale. Der er tale om udfærdigelse af individuelle juridiske begrundelser for afgørelsen af borgerens sag.

Der vil dertil i varierende omfang også blive mulighed for at arbejde med
andre opgaver end de nævnte, ligesom administrative opgaver kan forekomme.

Du kan under ansættelsen blive flyttet midlertidigt eller permanent fra én afdeling til en anden.

Løn- og ansættelsesvilkår

Den ugentlige arbejdstid er 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det f.eks. gælder behov for mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende
organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Arbejdsstedet er Politigården i Odense, Hans Mules Gade 1 - 3, 5000 Odense.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Politikommissær Katja Sørensen pr. mail: KDH002@politi.dk.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 32.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist: 16. juli 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Fyns Politi, Hans Mules Gade, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6078970

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet