Studentermedhjælper til digital kommunikation og sociale medier hos UCL

dato

Afdelingen for Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger en studentermedhjælper til at hjælpe med overvågning og opslag på sociale medier (LinkedIn, Facebook), opsætning af nyhedsbreve samt layout-opgaver.

Stillingen gælder perioden 1. juni 2025 til 31. maj 2026 med mulighed for forlængelse.

Som vores nye studentermedhjælper bliver du en del af et forsknings- og uddannelsesorienteret miljø med forskere, konsulenter og kommunikationsmedarbejdere, der arbejder med anvendt forskning inden for barndomspædagogik og skoleområdet.

Du vil primært komme til at løse opgaver for Center for Anvendt Skoleforskning, Læremiddel.dk, HistorieLab og Videnscenter for Digital Teknologiforståelse.

Du vil få forskelligartede opgaver, og vi forventer, at du dels kan bidrage til at gøre vores digitale forskningsformidling skarp, relevant og levende for de forskellige målgrupper i praksis og på lærer- og pædagoguddannelsen, og dels, at du kan hjælpe afdelingen med forskellige ad hoc-opgaver.

Jobbet

Studentermedhjælperens opgaver kan bl.a. omfatte:

  • Kreere og opslå SoMe-indhold, særligt på LinkedIn
  • Uploade og opdatere web-indhold (WordPress og Episerver)
  • Opsætte og udsende nyhedsbreve (MailChimp, Microsoft Dynamics og Campaign Monitor)
  • Evt. layoute/udvikle grafiske materialer – herunder rapporter, posters, undervisningsmaterialer m.m. i InDesign, Photoshop, Illustrator og/eller Canva (dog ikke et krav)
  • Understøtte projektorganisationen med diverseopgaver fx ifm. afholdelse af møder og konferencer
  • Evt. transskribere video- eller lydoptagelser ifm forskning og formidling

Ansøgeren kan komme fra alle uddannelser, men vi lægger vægt på, at du:

  • Læser på en relevant videregående uddannelse
  • Skriver fejlfrit og letforståeligt dansk
  • Er fortrolig med tekster og andet indhold til forskellige SoMe-platforme
  • Kan (eller vil lære at) redigere websider (Wordpress og Episerver)
  • Arbejder selvstændigt, men samarbejdsorienteret, og ikke er bleg for at spørge
  • Har lyst til at give dig i kast med arbejdsopgaver af forskellig karakter

Løn og ansættelsesvilkår

Du ansættes i perioden 1. juni 2025 til 31. maj 2026 med mulighed for forlængelse.

Din gennemsnitlige arbejdstid vil være 5-10 timer pr. uge. Arbejdsmængden vil variere fra uge til uge, hvilket betyder, at du i nogle uger kan arbejde mere og i nogle uger mindre. Vi aftaler nærmere om, hvordan arbejdstiden kan spille sammen med dit studies eksamensperioder og de hensyn, der ellers kan være.

Du bliver ansat i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).

Ansættelsen er betinget af, at du er aktiv studerende.

Din arbejdsplads bliver på UCL’s matrikel på Niels Bohrs Alle 1, 5230 Odense M.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Kamilla Bjørnskov på tlf.: 40 86 87 27 eller kbma@ucl.dk.

Ansøgning

Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest muligt og senest den 5. maj 2025 via ucl.dk/job. Din ansøgning skal indeholde cv, personlig ansøgning med beskrivelse af dine kvalifikationer, studieudskrift, samt dokumentation for relevante eksaminer.

Jobsamtalen vil foregå onsdag den 14. maj 2025 på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Niels Bohrs Allé, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8132a73d-57e1-4fe9-b2e3-8cc819c8a1d4

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Boliger til salg i Odense

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.