BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Interesserer du dig for revision og gennemgang af regnskaber? Har du lyst til at kontrollere og indgå i et udvidet samarbejde med de største virksomheder i Danmark? Måske du ønsker bedre life-work balance, rigtig godt kollegaskab og gode udviklingsmuligheder? Så læs endelig videre.
Skattestyrelsen søger flere specialister til revision af moms og lønsumsafgift i landets største selskaber. Det er nyoprettede stillinger pga. vækst.
Bredt ansvar inden for moms og lønsumsafgift
I enheden Store Selskaber 17 – Moms og Lønsumsafgift gennemgår vi de største virksomheders afregning af moms og/eller lønsumsafgift, for at sikre korrekt afregning - hverken for lidt eller for meget. Dit arbejde vil hovedsageligt bestå i at:
- Revidere store selskabers moms- og lønsumsafgiftsangivelser sammen med dine kolleger
- Vejlede store selskaber omkring deres moms og lønsumsafgift
- Gennemgå store selskabers processer og interne kontroller på moms- og lønsumsafgifts området – som en del af vores styrket samarbejde med landets største virksomheder
Vi er altid mindst to kolleger på hvert projekt, hver sag og hver revision. Du vil derfor hele tiden have sparring mv. på de opgaver, som du løser.
Faglig stærk indenfor revision og / eller moms og lønsumsafgift
Du har sikkert en videregående uddannelse som HD-R, cand.merc.aud., cand.merc. jur., skatterevisor, master i moms eller lignende. Ideelt set har du erfaring med moms og lønsumsafgift og/ eller erfaring med revision. Det er vigtigt, at du har en struktureret tilgang til dit arbejde samt lysten og kompetencerne til at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du bliver del af et stærkt fagligt team, som vil give dig yderligere faglig ballast.
Store selskaber – din nye arbejdsplads
Store Selskaber er organisatorisk placeret under Skattestyrelsen. I Store Selskaber arbejder vi med de største selskaber i Danmark og sikrer, de betaler korrekt moms, skat og afgifter – hverken for meget eller for lidt.
Vi sætter en ære i at kombinere vores viden om revision, regnskab og lovgrundlag, og har stort fokus på kvaliteten i vores opgaveløsning. Vi har et godt samarbejde og en god faglig dialog, såvel internt i afdelingen og Skattestyrelsen, som i vores relation til de store selskaber og koncerner.
Som en del af en stor offentlig organisation får du gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt i jobbet. Der er sammenhæng mellem ansvar, life-work balance, kompetencer og værdiskabelse. Vi har et sundt arbejdsmiljø, kommunikerer klart, og sørger for, at du gennemgår en struktureret on-boardingproces, så du får de bedste betingelser for en god start.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest kl. 12:00 den 3. januar 2024. Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Dorthe Hein Hansen. Send gerne en SMS til 72 37 50 06, så ringer Dorthe tilbage.
Vi har planlagt at holde første runde samtaler den 9. januar 2024. Vi har mulighed for at holde enkelte samtaler efter kl. 16. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet inden evt. anden runde samtaler, som vi afholder den 19. januar 2024. Tiltrædelse pr. 1. marts 2024 - eller efter aftale. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Englandsgade 25, 5000 Odense C.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Odense, Englandsgade, Englandsgade, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954646