Spændende stilling inden for fakturering og økonomiudvikling hos OUH

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lyder en stilling, hvor du både behandler fakturaer og har mulighed for at udvikle økonomiområdet på OUH, som noget for dig?

Vi søger en fast kollega til controlling af fakturaer. Du bliver en del af Indkøbsteamet, som varetager indkøb af forbrugsartikler. Vi skal sikre rette varer til rette tid. Der er fart over feltet, for efterspørgslen er stor, og der er ofte varer i restordre. Vi mangler dig til at understøtte forsyningsflowet ved at sikre, at fakturaer bliver betalt til tiden.

Du skal være en del af forbedringsarbejdet i Indkøb og vi ser gerne, at du har mod på og evner til at bistå i arbejdet med at udarbejde analyseværktøjer til bl.a. optimering af fakturabehandling og supply chain. Teamet sigter efter et tæt samarbejde med hele værdikæden – leverandør, lager og de kliniske afdelinger.

Indkøb er en del af Forsyningssektionen, som består af 150 medarbejdere, der dækker over mange forskellige områder, og bl.a.: Indkøb, lager, udkørsel og på-plads-lægning af varer på de kliniske afdelinger, hjælpemidler, affaldshåndtering, tjenestebiler, linned, uniformer, lægeturschauffører og posten. Se mere om afdelingen på vores LinkedIn her eller på OUHs hjemmeside her.



Dine opgaver vil bl.a. omhandle:

  • Controlling af faktura-flows og sikre, at ordre og faktura stemmer overens.
  • Have tæt kontakt til leverandører og vores kunder på de kliniske afdelinger for ordre-, faktura- og prismatch.
  • Samarbejde med Indkøb om at løse opgaver og optimere arbejdsgange
  • Bistå vores kunder med udredning og vejledning om økonomispørgsmål og lave dataudtræk
  • Være med til at forbedre OUH’s økonomi ved at sparre med indkøberne


Hvad kan vi tilbyde?

  • En spændende stilling, hvor du både er en del af den daglige drift med behandling af fakturaer og samtidig har mulighed for at udvikle området.
  • En fast stilling i et team under udvikling – og som du kan være med til at udvikle
  • Indflydelse på, hvordan du løser dine opgaver
  • Grundig oplæring i arbejdsopgaverne og alle vores IT-systemer
  • Et arbejdsmiljø, hvor vi går op i trivsel og det gode samarbejde
  • Medarbejderfordele som fx feriehusudlejning, OUHs motionsklub og trivselsarrangementer


Hvem er du?

  • Du trives i en hverdag, hvor du både skal behandle fakturaer, men også arbejde med optimeringer
  • Du ser løsninger og er fremtidsorienteret. Du trives med selvledelse og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Du er struktureret, analytisk og systematisk
  • Du er drevet af data og kan arbejde selvstændigt i Excel


Løn- og ansættelsesforhold

Vores adresse er J. B. Winsløws vej 8, 5000 Odense C, Indgang 214.

Fastansættelse i forhold til gældende overenskomst.



Ansøgningsfrist er d. 15. august med opstart d. 1. oktober – eller gerne før.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at sende en mail til funktionsleder Kenneth Biller på k.b@rsyd.dk.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090360

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet