Spændende barselsvikariat som receptionist/sekretær hos Psykologhuset Encounter i Odense

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Psykologhuset Encounter søger en dygtig receptionist / sekretær til barselsvikariat på vores kontor i Odense

Som sekretær i Encounter kommer du til at være en vigtig brik i en spændende hverdag, hvor vi hver eneste dag hjælper mange mennesker i retning af et bedre liv. Encounter er en ambitiøs arbejdsplads, hvor vi stræber efter at tilbyde psykoterapeutiske
samtaler med det højest mulige niveau af service, kvalitet og faglighed.

Opgaver og kvalifikationer
Vi søger kandidater med en videregående uddannelse indenfor humanistiske eller
sundhedsfaglige retninger.
Opgaven er kompleks og stiller krav til din sans for overblik og struktur. Som sekretær er du i høj grad Encounters ansigt udadtil og varetager den indledende kontakt med vores klienter, som samtidig kræver en serviceminded indstilling samt evnen til at være omsorgsfuld og kunne tale med sårbare klienter. Desuden har du ansvar for den daglige administrative og praktiske drift på vores kontor i Odense. Du vil arbejde tæt sammen med vores tre andre sekretærer, og der vil derfor være meget samarbejde med de øvrige afdelinger i landet. Du vil desuden have et nært samarbejde med både husets psykologer og ledelsen.


Stillingen er på 37 timer/ugen, og der er opstart 1. juli eller hurtigst muligt herefter. Stillingen er et barselsvikariat. Der er mulighed for fastansættelse til den rette kandidat.


Dine daglige opgaver vil bestå af:
• Telefonisk bookning og indledende visitation af klienter
• Kalenderstyring
• Intern kommunikation
• Ad. Hoc-opgaver, såsom forberedelse af kaffe og te til klienter
• PA-opgaver for Encounters direktør
• Koordinering af klientforløb

Derudover kommer du også til at arbejde med driften i Encounter og lære en masse
spændende ting om det administrative i en privat virksomhed.


Disse opgaver indeholder:
• faktureringer
• indkøb til afdelingerne
• håndtering af spørgsmål til kalenderplatformen
• ferieplanlægning
• kommunikation med eksterne partnere
• samt planlægning af sociale arrangementer.
Sammen med husets øvrige faggrupper medvirker du til at sikre et trygt og godt klientforløb.


Vi tilbyder
• et godt tværfagligt samarbejde
• åbenhed over for initiativer og gode idéer til optimering af fx opgaveløsning
• afvekslende arbejdsopgaver
• mulighed for faglig og personlig kompetenceudvikling
• et spændende job på en arbejdsplads i stadig udvikling
• et kompetent team som vægter samarbejde og et godt arbejdsmiljø højt


Du er
• engageret og brænder for sekretærfaget og dets muligheder
• positiv og har lyst til tværfagligt samarbejde
• rutineret bruger af IT, herunder Officepakken, Excel
• taler og forstår dansk og engelsk
• selvstændig
• social og god til mennesker
• præsentabel og loyal
• klar til at tage nye udfordringer op
• fleksibel i opgaveløsning og god til at prioritere

 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte vores direktør Neela Maria Sris på 24 26 61 68.

Ansøgningen sendes til Neela Maria Sris på neela@encounter.dk . Mærk ansøgningen "Sekretær Odense".

Der afholdes samtaler løbende. 

 
Du kan læse mere om psykologhuset Encounter på www.encounter.dk

Om Encounter 
Encounter har eksisteret i seks år og er en relativt ny virksomhed, som hele tiden vokser. Det betyder, at der er plads til udvikling og initiativ. Vi vægter det sociale sammenhold højt og prioriterer derfor, at hele kontoret spiser frokost sammen hver dag. Vi har en uformel omgangstone og en flad struktur, hvor man altid kan banke på direktørens dør.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Encounter Odense, Dronningensgade, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052499

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet