BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at yde en god service til vores patienter og pårørende i et stort ambulatorium, så har vi jobbet til dig.
Din primære ansættelse er i ambulatoriets reception, og det er derfor vigtigt, at du har lyst til at yde vores patienter og pårørende den hjælp og støtte, som de har brug for.
Som sekretær i receptionen, skal du ligeledes kunne bevare overblikket over dagens program samt være indstillet på at hjælpe kollegaer på tværs af faggrupper i løbet af dagen.
Receptionen er i øjeblikket bemandet med to sekretærer.
Vi tilrettelægger arbejdet, så du får mulighed til at lære afdelingens øvrige sekretærer at kende, fx i forbindelse med afløsning på kollegaens fridage mv.
Vi har i Afdeling N de seneste år arbejdet målrettet på at forberede os på nye arbejdsformer frem mod det nye OUH (for- og bagscenepladser).
Næste skridt er at forberede arbejdstilrettelæggelsen i receptionen, så vi er klar til at flytte på det OUH med de nye koncepter for receptioner. Du kan derfor også, efter aftale få tilknytning til et af afdelingens øvrige teams og dermed arbejdsdage i vores sekretariat.
Er du vores kommende kollega, så inddrager vi dig gerne i denne planlægning.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
- Varetagelse af receptionsfunktion, herunder bestilling af patienttransport, bestilling af blodprøver, hjælp til ankomstregistrering mv.
- At spille en central rolle i afvikling af dagens program i samarbejde med personalet i ambulatoriet
- Varetagelse af administrative opgaver i afdelingens subakutklinik, herunder visitation, booking, registrering og opfølgning
- Booking af patienter til afdelingens neuropsykologer
- Modtagelse af elektroniske korrespondancer
- Varetagelse af dele af kontrolopgaven i samarbejde med afdelingens registreringsansvarlige sekretærer
- Uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator (krav), gerne med kendskab til EPJ SYD
- God til at prioritere dine opgaver og holde overblik i en travl hverdag
- Være bevidst om, at du er ambulatoriets ansigt ud af til og at det har betydning for patientens og pårørendes oplevelse af service og imødekommenhed.
- Åben og fleksibel i samarbejdet med kollegaer, både mono- og tværfagligt
Vi tilbyder dig
- Grundig introduktion og oplæring
- En spændende og alsidig arbejdsdag, hvor medindflydelse og udvikling er en del af hverdagen
- Et godt og trygt arbejdsfællesskab, hvor vi løfter i flok
- Flexordning
Har du særlige kompetencer, som vi kan gøre brug af i afdelingen, forsøger vi gerne at tilpasse opgaverne, så de matcher dine kompetencer.
Neurologisk Afdeling har afsnit i både Odense og Svendborg og har ca. 350 medarbejdere. Heraf 28 sekretærer samt SAK-studerende, der arbejder i afdelingens ambulatorier, sengeafsnit, Klinisk Neurofysiologisk Afsnit samt Neurorehabiliteringsafsnit NR i Svendborg.
Praktiske oplysninger:
Stillingen er på 37 timer eller efter aftale. Arbejdstiden er i dagtiden mandag til fredag med mødetid kl. 7.30 eller 8.00 efter aftale.
Ansøgningsfrist: 24. april 2025
Ansættelsessamtaler forventes 29. april 2025
Tiltrædelse 1. juli 2025
Vil du vide mere?
Du kan høre mere om stillingen eller komme forbi på et uforpligtende besøg ved henvendelse til sekretariatsleder Helle Jørgensen, tlf. 5141 4554 eller på mail helle.jorgensen@rsyd.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-04-2025; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/15401cfa-2fbd-44a3-bd84-45c48f74c7c7