Social- og sundhedsassistent til hjertemedicinsk sengeafsnit B4 på OUH - Bliv en del af et passioneret og engageret team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Social- og sundhedsassistent søges pr. 1. august 2024 eller snarest muligt til sengeafsnittet B4, Hjertemedicinsk Afdeling B, OUH. Stillingen omfatter en ugentlig arbejdstid på 37 timer/uge.

Om B4

Vi er en imødekommende og stærk personalegruppe, der er bredt repræsenteret i forhold til erfaringsgrundlag. Vi hjælper og passer på hinanden både fagligt og socialt såvel mono- som tværfagligt. Vi arbejder ud fra en livsfasepolitik, der sigter at tage hensyn til den enkelte medarbejder, så der skabes størst mulig harmoni imellem arbejdsliv og privatliv, herunder tilrettelæggelse af arbejdstider.

B4 er et af to sengeafsnit i Hjertemedicinsk Afdeling B, som primært modtager patienter med fx STEMI, dissektion, lungeemboli, hjertestopsoverlevere, patienter med hjerterytmeforstyrrelser og meget andet. Vi har plads til 21 patienter i afsnittet og arbejder tæt sammen med vores søsterafsnit.

Vores hverdag i B4 er spændende og præget af mange varierende opgaver. Sygeplejen er kendetegnet ved, at ethvert tiltag er afstemt til den enkelte patients behov. Både mono- og tværfaglige har vi et fantastisk samarbejde, hvor der er plads til alle.

Vi modtager patienter fra hele Region Syddanmark døgnet rundt.

De primære arbejdsopgaver i B4:

  • Pleje af hjertepatienter.
  • Målrettet information og vejledning til patienter og deres pårørende.
  • Tæt samarbejde med andre tværfaglige kolleger.
Din profil

  • Du er en god kollega med sunde værdier.
  • Du er passioneret for sygeplejen og arbejder for vores kerneopgave.
  • Du har lyst til at fordybe og specialisere dig inden for den kardiologiske speciale.
  • Du er motiveret til at tilegne dig nye kompetencer.
  • Du evner at skabe god kontakt til patienter og deres pårørende.
  • Du er god til at bevare roen og overblikket i akutte situationer.
  • Du er god til at arbejde struktureret.
  • Du har gode samarbejdsevner og bidrager positivt til et forpligtende arbejdsfællesskab, hvor trivsel er vigtig.
  • Du er motiveret for at arbejde med studerende og elever.
  • Du kan rumme et højt patient flow i en omskiftelig hverdag.
Vi tilbyder

  • Et højt specialiseret speciale med kompetenceudviklingsmuligheder.
  • Et individuelt oplæringsprogram, der er tilpasset dig, dine kompetencer og erfaringer.
  • At der sættes tid af til oplæring og det bliver prioriteret med tilknyttede oplæringsansvarlige/mentorer.
  • Stolte, engagerede og ansvarsbevidste kolleger.
  • Indflydelse på egen arbejdstid (vi bruger HosInfo).
  • Faglig sparing med kolleger i det daglige arbejde.
  • Et tæt tværfagligt samarbejde.
  • At alle arbejder i små teams, hvorved patientplejen bliver et fælles ansvar.
  • En afdeling der konstant har fokus på at forbedre patientforløb.
Den første tid vil du være udenfor normering.

Arbejdstiden er fordelt på tre vagtlag – dagvagt 7.00-15.00 (eller 15.30), aftenvagt 15.00-23.00 (eller 23.30) og nattevagt 23.00-7.00 (eller 7.30). Overlappet bruges, så det tilgående vagthold kan orientere sig om patienterne i vores elektroniske patientjournal.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

For yderligere informationer, eller mod på en følgedag, er du velkommen til at kontakte:

Oversygeplejerske Birthe Marie Jørgensen på 2131 5526 eller mail: birthe.joergensen@rsyd.dk

Desuden finder du mere om os på instagram: B4_OUH

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning.

Ansøgningsfristen er den 20. juni 2024. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6060767

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet