BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du lede et team, hvor udvikling, optimering og koordinering har høj prioritet? Er du faglig og analytisk stærk? Brænder du for at skabe resultater i et tværfagligt samspil mellem organisation, brugere og samarbejdspartnere? Evner du at arbejde i krydsfeltet mellem faglighed, politiske beslutninger, kundebehov og organisatoriske krav?
Kan du svare ja til ovennævnte, så er du måske vores nye Funktionsleder for Planlægning Ejendomsservice.
Vi søger en funktionsleder til den nyoprettede funktion, Planlægning Ejendomsservice, i Ejendomsservice. Vores nye kollega, skal i tæt samarbejde med funktionslederne for hhv. Rengøring og Teknisk Service samt Kontorchefen for området, sikre at potentialer og målsætninger i Ejendomsservice indfries.
Om jobbet
Ejendomsservice arbejder målrettet med at sikre en effektiv, bæredygtig og miljøvenlig drift med høj faglighed, gennem kompetente medarbejdere og ledere, godt arbejdsmiljø, og gennem brug af branchens teknologiske udvikling.
Som en del af en politisk styret organisation, har vi fokus på at skabe de bedste løsninger, i dialog med vores brugere og kollegaer.
Det bliver din primære opgave som funktionsleder af Planlægning Ejendomsservice at understøtte dette samt at medvirke til videreudvikling af funktionen. Funktionen er ansvarlig for at planlægge, koordinere og understøtte rengørings- og tekniske udviklingsopgaver. Funktionen skal arbejde tæt sammen med Økonomikontoret, som har ansvaret for at monitorere og rapportere om afdelingens økonomiske aktiviteter, udarbejde budgetter og prognoser.
Dine og funktionens opgaver og mål vil gennem understøttelse bl.a. være at:
- Sikre at der arbejdes i helheder på tværs By- og Kulturforvaltningen og mellem forvaltningerne ved tættere samarbejde imellem funktionerne
- Kontoret har inddragende og gennemsigtige processer i prioriteringen af opgaver/driften
- Lede og drive forandrings-/innovationsprocesser og -projekter
- Være fortsat proaktiv på det oplevede serviceniveau
- Være mulighedssøgende og løsningsorienteret i forhold til de understøttede områder
- Sparre med ledergruppen i Ejendomsservice om strategi og prioritering af strategiske indsatser
Ejendomsservice er et nyt kontor oprettet som led i en større omorganisering af By- og Kulturforvaltningen, hvor Rengøring og Teknisk Service er lagt sammen. Kontoret skal medvirke til at styrke det tværgående opgavesyn og yder hver dag en høj service overfor brugere, lejere og kollegaer.
Ejendomsservice omfatter funktionerne Planlægning Ejendomsservice, Rengøring og Teknisk Service med i alt ca. 600 medarbejdere, driftsledere og funktionsleder. Kontoret har et samlet årligt driftsbudget på 210 mio. kr.
Vores kerneopgave - og pejlemærke i dagligdagen - fokuserer på den brugeroplevede, faglige og organisatoriske kvalitet: ”Vi stræber efter økonomisk effektive, innovative, bæredygtige og brugertilpassede løsninger til gavn for brugere og borgere.
Om dig
Vi forventer, at du:
- Har ledelseserfaring fra en driftsorganisation – og gerne fra Facility management.
- Har en lederuddannelse på diplom niveau, eller er villig til at påbegynde en
- Du er helheds- og strategisk tænkende og handlende
- Er en tydelig og bevidst kommunikator - og problemfrit kan indgå i beslutningsdialog med samarbejdspartnere
- Du har stærke skriftlige og mundtlige kompetencer, så du kan skabe mening i opgaveløsningen
- Kan bevare overblikket, og holde kursen, selvom der er travlt
- Har erfaring med at lede og koordinere forandringsprocesser og -projekter
- Er optaget af at se og forstå dine medarbejderes handlinger og reaktioner
- Agerer og tænker som en holdspiller og ser altid ”vores” og ikke ”mit” i opgaveløsningen
- Er tilgængelig og nærværende i både dialog og adfærd, så du skaber et trygt rum for læring og udvikling
- Personlig og faglig udvikling
- Engagerede og ambitiøse kolleger
- Inspirerende og uformelt arbejdsmiljø
Har du brug for yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef for Ejendomsservice Gitte Bech på 30 66 15 10.
Du kan også læse mere om By- og Kulturforvaltningen her.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Tiltrædelse hurtigst muligt dog senest 1. maj 2024.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 12. marts 2024.
Vi holder 1. samtalerunde den 15. marts 2024 og 2. samtalerunde den 22. marts 2024.
Inviteres du videre til 2. samtale, vil du blive bedt om at gennemføre en personprofilanalyse, arbejde med en case samt præsentere referencer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Nørregade 36, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001617