BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en, som er serviceminded og kan holde mange bolde i luften? Har du flair for kundeservice og administration, og trives du bedst på en arbejdsplads, hvor ingen dage er ens. Så er det måske dig, som vi søger.
FHL ApS består af et hold på 12 dygtige og kvalitetsbevidste medarbejdere, som brænder for at yde den bedst mulige service for enhver kunde.
FHL ApS er beliggende i Odense og sælger hvidevarer engros til B2B-kunder i hele landet og har stor erfaring med bl.a. projektsalg, salg og serviceydelser til entreprenører, installatører, samt fast samarbejdspartner for private og offentlige boligselskaber og -foreninger.
Vi er stolte af vores erhverv og yder gerne en ekstra indsats for vores kunder. Derfor søger vi en som:
- har evt. erfaring med kundeservice eller kommunikation med kunderne
- kan arbejde selvstadig og kan håndtere flere opgaver på en gang
- har evt. erfaring med E-conomic
- arbejder struktureret og har godt øje for detaljer
Vi tilbyder:
- En fuldtidsstilling i en dynamisk virksomhed
- Løn i forhold til kvalifikationer
- Hurtigt tiltrædelse
- En lille team, men gode samarbejdsevner
Dine primære opgaver vil inkludere:
- Ansvar for kundeservicemail og hovedtelefon
- Ordremodtagelse og tastning
- Koordinering af projekter
- Varemodtagelse og mm.
Du vil modtage en grundig oplæring ved opstart.
Lyder det som noget for dig? Så sendt dit CV og ansøgning til adm@fhl.as – skriv ”ansøgning kundeservicemedarbejder” i emnefeltet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FHL ApS, Slettensvej, 5270 Odense N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6115557