Sekretær søges til receptionen i Hjertemedicinsk ambulatorium

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hjertemedicinsk Afdeling B søger pr. 1. maj eller efter aftale en sekretær til afdelingens reception i ambulatoriet. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdstid i tidsrummet kl. kl. 08.00-15.30.

Sekretærgruppen er i gang med omstrukturering af teams og kompetenceudvikling, så vi som gruppe står stærkt frem mod flytning til ”det nye OUH”. Du skal være omstillingsparat og være klar til at arbejde på tværs af teams med opgaveløsning i visitation, booking samt reception.

Hvem er vi?
Vi er 26 sekretærer, som arbejder i teams med ansvar for mange forskellige og spændende opgaver.
I ambulatoriets reception sidder vi i en åben reception tæt på vores patienter i venteværelset og har tæt kontakt med patienter og pårørende. De primære opgaver i receptionen er modtagelse af patienter, indkaldelse af ambulante patienter og en del telefonkontakt med patienter, pårørende samt samarbejdspartnere. Opgaverne i receptionen er mangeartede, hvor der indgår forskellige administrative opgaver, som fx fordeling af post, besvarelse af e-mails, bl.a. anmodninger fra kommuner og forsikringsselskaber og andre ad hoc opgaver. Du vil indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med læger og sygeplejersker ved planlægning af dagens program.

Hvad søger vi?

  • En kollega, som er smilende, positiv og serviceminded
  • En kollega, som forstår at sætte patienten først
  • En kollega med høj arbejdsmoral og situationsfornemmelse
  • En kollega, der trives med patientkontakt, også telefonisk
  • En kollega, som har mod på at gå foran med nye ideer, også i forhold til forberedelserne frem mod ”det nye OUH”
  • En kollega, som tør tage forbedringsbrillerne på og tænke ud af boksen i det daglige
Vi tilbyder:

  • En afdeling i rivende udvikling frem mod ”det nye OUH”
  • Tværfagligt samarbejde med både læger, sygeplejersker, øvrige sekretærer og andre personaler både i egen afdeling og med øvrige samarbejdspartnere
  • Gode kolleger med godt humør, også i en travl hverdag
  • En afdeling med mulighed for udvikling af kompetencer både i egen afdeling, ved faglige kurser og ved videreuddannelse
Krav til ansøger:
Du er enten uddannet lægesekretær, sundhedsservicesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller kontorassistent, som har erfaring som receptionist på OUH
Du er rutineret i EPJ SYD. Herudover må du gerne kunne begå dig i programmerne i Office pakken
Du har gode kommunikative evner

Om afdelingen
Hjertemedicinsk Afdeling B, OUH, hører til blandt de tre største, højt specialiserede hjerteafdelinger i Danmark. Afdelingen er organiseret med to sengeafsnit, et kardiologisk laboratorium med et tilhørende dagafsnit og et stort ambulatorium bestående af flere klinikker med højt specialiserede funktioner. Akutte kardiologiske patienter modtages i kardiologisk laboratorium og i FAM´s hjertezone.
Vi er en stor afdeling, som står stærkt – både på det forskningsmæssige og det kliniske område. Vi arbejder sammen om at pleje, udrede og behandle patienter med eller mistænkt for at have hjertesygdom – såvel de almindelige, de sjældne, de kroniske, de højt specialiserede og de livstruende.

Ansættelse:
Ansøgningsfrist fredag den 15. marts 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Stillingen ønskes besat den 01.05.24 eller efter aftale.
Løn i henhold til overenskomst indgået mellem HK og Danske Regioner.

Er du blevet nysgerrig?
Du kan høre mere om stillingen ved at kontakte sekretariatsleder Anette Reimer Hansen på telefon 6541 2640 eller e-mail: anette.reimer.hansen@rsyd.dk eller stedfortræder Camilla Maja Bech Kaysen på telefon 6541 1937 eller e-mail: Camilla.Maja.Bech.Kaysen@rsyd.dk


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003440

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet