Sælgende rådgiver til rengøringsbranchen med fokus på Storbritannien

Profilbillede
dato

Kan du stille skarpt på rengøringsbranchen og yde kompetent og troværdig rådgivning, hvor du sætter dig i kundens sted? Har du evnen til at tage ansvar og levere en professionel salgsoplevelse, hvor dine kunder opnår succes? Så er du den sælger, vi søger til vores salgsteam.

Om jobbet

Du bliver en del af vores salgsteam, og din primære opgave bliver, at opsøge og skabe relationer og salg til kundeemner i Storbritannien.

Helt konkret kommer du til at:

  • booke præsentationsmøder med nye kunder via telefonen, e-mail og LinkedIn
  • afholde online præsentationsmøder for nye kunder
  • lave tilbud til nye kunder
  • udføre salgs- og tilbudsopfølgning
  • deltage i messer og events i Storbritannien

Vi anvender bl.a. følgende systemer: Zoho CRM, Dealfront, Leadfeeder, Endole, LinkedIn, Relatel, Whereby og Demio.

Vi forestiller os at du

  • har erfaring med at bruge telefonen til at opsøge nye kunder og booke mødeaftaler
  • taler og skriver dansk og engelsk på forretningsniveau
  • er god til sætte dig ind i kundens behov
  • arbejder struktureret og systematisk
  • ikke er bange for at tage ansvar og arbejder proaktivt for at opnå dine salgsmål

Under ansættelsen lægger vi vægt på din erfaring med de nævnte opgaver, systemer og eventuel erfaring fra rengøringsbranchen, men vigtigst af alt er, at du elsker at tale med nye mennesker og forfølge dine salgsmål for at skabe resultater.

Vi kan tilbyde dig

  • Adgang til avancerede værktøjer inden for salg
  • Dygtige kollegaer og en støttende arbejdskultur, hvor vi løfter i flok
  • Fleksible arbejdstider for en optimal work-life balance
  • Frihed til at planlægge og strukturere dit eget arbejde inden for en fælles ramme
  • Mulighed for faglig udvikling gennem kurser, workshops og intern salgstræning
  • Kaffe og frugtordning samt fælles morgenmad hver fredag
  • Mulighed for at deltage i frokostordning
  • Regelmæssige sociale arrangementer og aktiviteter
  • Udvikling på både personligt og fagligt plan med løbende status- og udviklingssamtaler med din manager
  • Konkurrencedygtig løn og pensionsordning ved PFA

Om virksomheden

Fra vores kontor i Odense driver vi CleanManager, en innovativ softwarevirksomhed med et klart mål: at optimere drift og effektivitet inden for rengøringsbranchen. Vi har i dag mere end 10.000 brugere på vores software og er markedsledende i Danmark. Vi er også godt på vej ind på markederne i Tyskland og Storbritannien. Vi er i øjeblikket 19 medarbejdere, der samarbejder på tværs af teams – dog med undtagelse af når vandrepokalen i bordfodbold eller backgammon er på spil. Se mere på www.cleanmanager.dk.

Arbejdstid og løn

Fuldtidsstilling.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og løn aftales ud fra kvalifikationer.

Ansøgning

Søg via HR-On. Vedhæft CV, eventuelle anbefalinger og anden relevant information.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CleanManager ApS, Holkebjergvej, 5250 Odense SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126202

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet