BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Odense
Fyns Politi søger en barselsvikar til regnskabsafdelingen. Så synes du, at
regnskab er spændende og trives du i fællesskaber, hvor du sammen med dine kollegaer får opgaverne til at gå op i en højere enhed, så er du måske vores nye kollega.
Du vil blive en del af et regnskabsteam, der arbejder tæt sammen om håndtering af alle bogholderi- og regnskabsmæssige opgaver. Teamet er en del af Økonomi, hvor vi også beskæftiger os med budgettering, controlling og andre økonomiadministrative opgaver.
Det er kendetegnende for kulturen, at vi tænker i helheder og spiller hinanden gode gennem videndeling og med blik for gode løsninger til gavn for hele organisationen.
Arbejdsopgaver (ikke udtømmende):
• Kreditor- og debitorhåndtering.
• Faktura- og kreditnotahåndtering – herunder kontrol.
• Bogføring på- og afstemning af status-, likviditets- og gebyrkonti.
• Håndtering af tjenesterejseafregninger m.m. – herunder vejledning om
regler, takster m.m.
Vi forventer at du:
• Har en relevant uddannelse - fx offentlig administration
• Kan arbejde systematisk, selvstændigt og målrettet i et miljø med en del
deadlines, afbrydelser og alsidige arbejdsopgaver.
• Er pligtopfyldende, fleksibel, positiv og har en serviceminded tilgang til
kontakt til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.
• Er fortrolig med Excel.
• Er rutineret IT bruger, og har flair for hurtigt sætte dig ind i nye systemer -
Forhåndskendskab til regnskabssystemerne Navision og QlikView vil
være en fordel.
Relevant arbejdserfaring foretrækkes, men det er ikke en betingelse.
Vi tilbyder:
• Gode og engagerede kollegaer, der hver især besidder høj faglighed.
• En stilling, som er en vigtig brik for, at den lille regnskabsafdeling (5
medarbejdere i alt) i alle tilfælde kan løse den samlede opgaveportefølje.
• Et arbejdsmiljø, hvor de gode løsninger skabes i team-samarbejdet og
hvor den uformelle omgangstone er kendetegnende.
• En afvekslende hverdag med en bred kontaktflade på en spændende
arbejdsplads.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Dit arbejdssted bliver Fyns Politi med adresse på Hans Mules Gade 1-3, 5000 Odense C.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Stillingen er et barselsvikariat på fuld tid til besættelse snarest muligt.
Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomichef Lotte Finne Thomsen på mail lth042@politi.dk.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 37/38.
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det
fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk
Ansøgningsfrist: 2. september 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Fyns Politi, Hans Mules Gade, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100331