BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nomia Odense ApS
Langelinie 79
DK-5230 Odense M
Virksomheden
Nomia er eksperter i bogføring, lønadministration og tilsvarende services i alle aspekter af en virksomheds økonomifunktion. De er et team af dedikerede bogholdere, der har serviceret kunder siden 2008. Nomia er en franchisekæde med 70 dedikerede medarbejdere fordelt på over 10 kontorer landet over – og de fortsætter med at vokse.
Nomia prioriterer at tilbyde deres kunder en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance, hvilket skaber en stærk relation baseret på tillid og tryghed. Deres mantra "Overskud til dig" viser deres fokus på at skabe værdi og positive resultater for deres kunder.
De betjener primært små og mellemstore virksomheder, der har outsourcet deres administrative opgaver for at kunne fokusere på at udvikle deres forretning og skabe vækst.
Nomia er i konstant vækst og søger altid efter talentfulde medarbejdere, der brænder for at levere enestående service og arbejde med de nyeste teknologiske løsninger. Hvis du er passioneret, serviceminded og elsker at have fart på, kan det være, at du passer perfekt ind i deres team!
Stillingen
Sammen med et team af servicemindede kollegaer, der vil gøre alt for at hjælpe deres kunder i en travl hverdag, kommer du til at servicere små- og mellemstore virksomheder med alle aspekter af deres økonomiopgaver.
Du organiserer selv din arbejdsdag med opgaver, kundebesøg, møder osv.
Opgaven
Du får dine egne kunder i Nomia Odense med ansvaret for udførelse af:
- Bogføring og afstemninger
- Lønadministration
- Momsregnskaber
- Klargøring til revisor samt rapporteringsanalyser til dine kunder
Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Uniconta, Corpay One og Pleo samt bruge systemer med automatiske integrationsprocesser og analyseværktøjer, der skaber værdi for Nomias kunder.
Kandidaten
Din faglige platform skal være solid. Du er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med erfaring indenfor branchen.
Derudover forventer vi, at du:
- har erfaring med bogføring, afstemninger og moms
- har erfaring med klargøring af årsregnskaber
- har erfaring med lønadministration
- kan arbejde under pres og overholde dine deadlines
- har mulighed for periodevis at være fleksibel omkring arbejdstider
Uddannelse
Uddannet bogholder eller regnskabsmedarbejder.
Bopæl
Indenfor 50 km fra kontoret i Odense.
Sprog
Dansk mundtligt og skriftligt.
IT-kompetencer
Det forventes, at du har en ubesværet tilgang til IT og kan Office-pakken udenad. Derudover forventer vi, at du kan beherske kendte økonomisystemer såsom e-conomic, Uniconta m.fl. og ikke mindst have erfaring med systemer til administration af løn.
Virksomheden tilbyder
Hos Nomia vil du finde en dynamisk virksomhed, hvor man drives af fællesskab, frihed og ansvar. Der lægges høj vægt på personligt ansvar og udvikling, mens man på samme tid løfter opgaverne i afdelingen i flok.
Som en del af et team på 6, vil du få kontor på adressen Langelinie 79 i Odense M, som deles med Dansk Revision, hvorfor de i mange sammenhænge fungerer som en samlet enhed.
Nomia er ambitiøse og ser også gerne, at du er det. Markedet er konstant i udvikling og man vil gerne være dem kunderne går til, når de har brug for hjælp. Derfor holder man sig opdateret på den nyeste viden og de nyeste systemer, så man fortsætter med at komme fremad i branchen.
Jobbet er på 37 timer (mulighed for deltid på 32 timer) med løn- og ansættelsesforhold efter gældende aftaler, og du bliver tilbudt gode personalevilkår.
Starttidspunkt
Hurtigst muligt
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990676