Regnskabschef med erfaring søges til spændende stilling hos HJ Gruppen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Alsidig regnskabschef søges til HJ Gruppen

HJ Gruppen søger en regnskabschef, der med sin erfaring, lyst og energi kan styrke krydsfeltet mellem økonomi, administration og ledelsen.

VIRKSOMHEDEN
HJ Gruppen, der er placeret centralt på Vestsjælland, består af flere forskellige virksomheder indenfor entreprenørbranchen, der tilbyder en række ydelser inden for byggeri, transport og kloakservice. Virksomheden har eksisteret siden 1997 og bygger på et stærkt fundament såvel fagligt som økonomisk.

HJ Gruppen har ca. 40 ansatte, hvor du som regnskabschef, vil stå i spidsen for et lille men kvikt, administrations- og økonomiteam, der består af en regnskabschef samt 4 regnskabs- og administrationsmedarbejdere i tæt samarbejde med direktøren.

Som team bidrager vi hver især med vores unikke fag- og personlighed og understøtter hermed vores kollegaer og den daglige drift i HJ Gruppen.

HJ Gruppen består af disse 3 virksomheder:

Brdr. H&S Jensen

Dalmose Vognmandsforretning

Skælskør Kloakservice

Læs mere på https://hjgruppen.dk/

STILLINGEN
Vi søger en regnskabschef, der er systemstærk, analytisk, løsningsorienteret og fagligt stærkt funderet. Som regnskabschef vil du være overordnet ansvarlig for alle de økonomiske aspekter og tillige spille en helt central rolle i den daglige ledelse og bidrage til sparring med direktøren omkring økonomiske oplæg og beslutninger.

Med reference til direktøren (ejer af HJ Gruppen), vil regnskabschefen få store frihedsgrader, selvstændighed og indflydelse på sin arbejdsdag, med afsæt i ønsket om fortsat videreudvikling af virksomheden.

Regnskabschefen er en holdspiller, der møder dagen, kunderne, kollegaerne, arbejdsgange- og opgaver med engagement og fleksibilitet. Paletten af opgaver er nemlig bred og meget varieret – og vil rumme opgaver som f.eks.

  • Økonomistyring, herunder den daglige bogføring, debitor- og kreditorhåndtering, anlægskartotek, fakturering, løn, budgettering, likviditetsstyring, månedsrapportering, årsafslutninger samt nøgletalsanalyser
  • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere, herunder revisor og myndigheder
  • Vedligeholdelse/optimering af virksomhedens IT-system samt videreudvikling af administrative processer og forretningsgange.
  • HR-opgaver – ledelse og koordinering af administrative opgaver, så der sikres fuld dækning på alle opgaver, når der er ferie eller fravær
  • Understøttelse af direktøren med diverse ad hoc-opgaver

KANDIDATEN
Du er som person loyal, tillidsvækkende og troværdig. På arbejdspladsen bidrager du med din helt naturlige interesse og flair for tal, data og struktur – og tilgår arbejdsopgaverne med en positiv og problemløsende tilgang.

Du sætter en ære i altid at yde den bedste service, og er samtidig god til at bevare overblikket, også i en travl hverdag i pressede situationer.

Kvalifikationer / personlige egenskaber

  • Mindst 3-5 års erfaring med økonomistyring og administration, gerne fra en mindre eller mellemstor virksomhed.
  • Faglig stærk, fleksibel samt løsningsorienteret
  • Struktureret, detaljeorienteret og kan arbejde selvstændigt
  • Ansvarsbevidst og engageret med en høj grad af nøjagtighed og effektivitet
  • Serviceminded og imødekommende af natur
  • Flair for tal samt gode IT-kundskaber, herunder indgående kendskab til regnskabsprincipper og økonomisk rapportering – gerne kendskab til E-conomic eller lignende økonomisystemer
  • Evne til lede, koordinere og motivere, så alle trækker i samme retning
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer

GAGE OG BENEFITS
HJ Gruppen tilbyder en konkurrencedygtig gage pakke, der svarer til dine kompetencer og erfaringer.

Du kan forvente et spændende udfordrende job i en afvekslende hverdag præget af mange forskelligartede opgaver med frihed under ansvar i en virksomhed med en uformel omgangstone, og hvor samarbejde, på tværs af de forskellige teams og selskaber, er nøgleordet.

Et job med både personlige og faglige udviklingsmuligheder, og hvor du i høj grad selv planlægger din hverdag.

TILTRÆDELSE
Efter aftale, og vi venter gerne på den rette person. Der vil løbende blive indkaldt til interviews.

ANSØGNING
Vedr. beskyttelse af persondata (GDPR)

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor på linket

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6095508

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet