BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ansøgningsfrist: 21. juli 2024
Er du en holdspiller, der motiveres af at yde en ekstra indsats overfor kunder, gæster og kollegaer? Så er det måske dig vi søger.
ISS søger to serviceminded og fleksible receptionister/servicehosts til en kunde med en mindre reception i Odense. Vi søger to receptionister, som sammen udgør ét team og deler ansvaret for receptionens opgaver og åbningstid.
Om jobbet
Som receptionist vil du indgå i et team af to, hvor I arbejder på forskellige dage, men sammen løser opgaverne for kunden. Blandt de primære opgaver skal I, udover at tage imod henvendelser i receptionen, sikre en daglig drift af faste opgaver ude i huset, administrative opgaver samt ad hoc-opgaver som løbende kommer ind. I kommer til at varetage opgaver i receptionen såvel som ”på gulvet” i huset.
Eksempler på opgaver kan være henvendelser angående mødeforplejning, booking af mødelokaler, håndtering af puljebiler, varebestilling og opfyldning (bl.a. kopirum), post- og pakkehåndtering, ansvar for rengøring af kaffemaskiner samt sikre, at området omkring receptionen altid fremstår rent og præsentabelt.
Som receptionist/servicehost skal I kunne bevare overblikket selv på travle tidspunkter af dagen. I skal kunne hjælpe til ved såvel stort som småt, være fleksibel i forhold til jeres kollegaer og hjælpe med at afdække receptionens åbningstid under sygdom og ferie, så arbejdstiden i nogle uger kan være op til 37 timer.
Arbejdstiden vil være på 20 timer ugentligt.
Ansættelse: Senest 1. september 2024 - oplæring vil foregå ved den nuværende receptionist.
Vi tilbyder
- Et fleksibelt deltidsjob på 20 timer ugentligt
- Et godt og tæt samarbejde med din kollega i receptionen
- 2-3 ugers sommerferie i juli
- Mulighed for ekstra timer i forbindelse med ferie og sygdom
Vi ser gerne, at du
- Er uddannet receptionist eller har erfaring fra en lignende stilling
- Ønsker en deltids stilling som denne
- Er detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og motiveres af at yde særdeles god service
- Er en holdspiller, der motiveres af at yde en ekstra indsats for både kunde, gæst og kollegaer
- Kan bevare overblikket og arbejde på egen hånd
- Er en holdspiller i forhold til samarbejdet med din kollega
- Er proaktiv og motiveres af at løse udfordringer
- Kan kommunikere på dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt
- Har erfaring med Outlook og flair for IT
Om os
Du bliver ansat af ISS med en dagligdag hos en kunde beliggende i Odense. Du bliver en del af et ISS-team bestående af dig, én anden receptionist/servicehost samt én handymand, som kommer i huset hver torsdag. Der vil være en leder tilknyttet på distance, derfor lægger vi vægt på, at du/I er selvstændige og proaktive i hverdagen og løser evt. udfordringer i samarbejde som et team. Receptionen opfattes som husets hjerte, da man har en stor berøringsflade med alle husets brugere og øvrige gæster af huset. Det er vigtigt at notere, at der er en sund ligevægt mellem formel og uformel omgangstone og fremtoning, da kulturen er moderne og åben.
Receptionens åbningstider er mandag til torsdag, kl. 07.45 til kl. 15.45 og fredag kl. 07.45 til kl. 15.15 som I dækker ind i et fast rul.
Ansøgning
Lyder dette som en stilling for dig? Så send os din ansøgning vedlagt CV via ovenstående link senest d. 21. juli 2024. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.
For yderligere information om stillingen, kontakt Area Manager, Sidse Vistisen på tlf. 22 41 82 36
dk.issworld.com
#APlacetoBeYou #LI-DNI
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079514