BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ansøgningsfrist: 25. juli 2024
Har du erfaring som receptionist og motiveres du af at yde et særdeles højt serviceniveau? Så er det måske dig vi søger.
Hjælp os med at yde verdensklasse service
Til vores kunde i Odense søger ISS en kombineret receptionist/servicehost som er særdeles serviceminded, positiv og udadvendt. I receptionen er du “First point of contact” hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser. Du bliver ISS’ og kundens ansigt udadtil.
Blandt dine primære opgaver skal du udover at tage imod henvendelser i receptionen, sikre en daglig drift af de mange faste opgaver ude i huset og ad hoc-opgaver som løbende kommer ind. Du kommer til at varetage opgaver i receptionen såvel som ”på gulvet” i huset. Disse opgaver indebærer bl.a. oprettelse af adgangskort, henvendelser angående mødeforplejning, booking af mødelokaler, håndtering af puljebiler, varebestilling og opfyldning af bl.a. kopirum & kaffeøer, post & pakke håndtering, ansvarlig for at receptionen altid fremstår rent og præsentabelt. Som receptionist/servicehost skal du kunne bevare overblikket selv på travle tidspunkter af dagen. Du skal kunne hjælpe til ved såvel stort som småt. Vi ser derfor gerne, at du trives i et job, med et travlt miljø og dermed skal kunne varetage flere forskellige opgaver på en gang.
Stillingen er på 37 timer ugentligt og receptionens åbningstider er mandag til torsdag, kl. 07.45 til kl. 15.45 og fredag kl. 07.45 til kl. 15.15
Opstart: Hurtigst muligt – oplæring vil foregå ved den nuværende receptionist.
Serviceminded og professionel
For at blive en succes i receptionist/servicehost rollen forstår du, at alle opgaver er lige vigtige. Din entusiasme for at levere et højt serviceniveau bidrager til, at vores kunde opnår en serviceoplevelse, som de sent vil glemme.
Udover ovenstående ser vi gerne, at du er:
- Uddannet receptionist eller har erfaring fra en lignende stilling
- Detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og motiveres af at yde særdeles god service
- Holdspiller der motiveres af at yde en ekstra indsats for hhv. kunde, gæst og kollegaer
- Kan bevare overblikket og arbejde på egen hånd
- Er proaktiv og motiveres af at løse udfordringer
- Kan kommunikere på dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt
- Erfaring med Outlook og har flair for IT
Hvad kan vi tilbyde
Vi er glade for at kunne tilbyde dig en spændende stilling hos ISS, hvor din daglige arbejdsplads vil være hos en af vores kunder beliggende i Odense. Du bliver en vigtig del af et ISS Team, som også inkluderer to receptionister placeret på andre lokationer i henholdsvis Århus og Esbjerg. Derfor er det vigtigt, at du trives med at arbejde selvstændigt, da du vil være alene hos kunden i løbet af dagen.
Én gang ugentligt får du besøg af vores faste handymand, og der vil være en leder tilknyttet på distance. Dette kræver, at du er selvstændig og proaktiv i din dagligdag, samt at du kan løse eventuelle udfordringer på egen hånd. Der er altid mulighed for sparring via et opkald til dine receptionist kollegaer eller leder.
Receptionen hos vores kunde er kendt som husets hjerte, da du vil have stor berøringsflade med både husets brugere og gæster. Det er vigtigt for os, at du kan navigere i en balance mellem en formel og uformel omgangstone og fremtoning, da kulturen er moderne og åben.
Ansøgning
Lyder dette som en stilling for dig? Så send os din ansøgning med vedlagt CV via ovenstående link senest d. 25. juli 2024. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.
For yderligere information om stillingen, kontakt Area Manager, Sidse Vistisen på tlf. 22 41 82 36.
dk.issworld.com
#APlacetoBeYou #LI-DNI
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079453