Projektleder til Rengøring & Hospitalsservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en haj til koordination, samarbejde og ledelsesunderstøttelse, så er det måske dig der skal hjælpe os med forberedelserne frem mod flytningen til det nye hospital? Odense Universitetshospital er på vej mod det nye universitetshospital, og vi skal med. Afdelingen vil være en central spiller når hele hospitalet er flytter derud, men afdelingen spiller en lige så central rolle i forberedelser her til, nemlig efterhånden som de forskellige bygninger står færdige og skal gøres klar til den vigtige aktiveringsperiode, hvor bygningen klargøres og geares til hospitalsopgaven.

Sammen med afdelingens ledere og medarbejdere har du et særligt ansvar for at sikre, at overgangen fra nuværende bygninger til de nye bygninger sker så koordineret, effektivt og gnidningsløst som muligt.

Om stillingen Vi står over for en transformationsfase frem mod flytningen og har derfor brug for ekstra kræfter til at understøtte afdelingen, hvorfor vi søger en Projektleder som skal understøtte både nuværende drift og det kommende nye OUH. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nuværende AC fuldmægtig. Sammen skal i fordele opgaverne imellem jer, hvor i hver især vil være tovholder for forskellige projekter, herunder også projekter som ikke vedrører det nye OUH

Lidt om hverdagen Din hovedopgave vil være at sikre, at afdelingen leverer de ydelser, som forventes og kræves af Rengøring og Hospitalsservice i forberedelserne frem mod Det Nye OUH.

Du vil opleve en dagligdag, hvor du fungerer som bindeled mellem afdelingen og hele forberedelses – og flytningsorganisationen på OUH.

Sammen med øvrige serviceafdelinger på OUH har Rengøring og Hospitalsservice specifikke opgaver at udføre i forhold til de kommende bygninger på Det Nye OUH, og du vil få ansvar for at sikre at afdelingen deltager i og bidrager til løsning af de opgaver, der opstår på vej mod Det Nye OUH. Dette sker i tæt samarbejde med den serviceleder som har ansvaret for det pågældende driftsområde.

Du refererer til Driftschefen i afdelingen, og vil i udvalgte projekter også skulle samarbejde med vores Afdelingschef, Kvalitetsleder og Sekretariatsleder.

Vi tilbyder Vi tilbyder et udviklende og udfordrende job hvor vi hver dag arbejder med forbedring og optimering af vores drift.

Vi sørger for at du får en god introduktion til arbejdsopgaverne, kollegerne og afdelingen generelt. Derudover bliver du tilkoblet Buddy ordning med din nærmeste kollega. I vil i øvrigt dele kontor sammen og muligheden for god sparring og synergi i jeres opgave portefølje.

Du får også mulighed for at blive en del af en verdens største hospitalsflytninger, når vi inden for nær fremtid skal flytte ud på det nye hospital.

Du vil opleve et uformelt arbejdsmiljø på vores fælles kontorgang, hvor der altid er plads til et grin. Vi har det sjovt når vi går på arbejde, og vi dyrker fællesskabet med sociale arrangementer såsom DHL-stafet, julefrokost, personalemøder, is-spisning ved skovsøen mm.

Dine faglige kompetencer Det er ideelt hvis du har en akademisk baggrund, men det er ikke så afgørende hvilken konkret uddannelse du har. Vi har brug for følgende kompetencer:

  • Projektledelse er af afgørende betydning for at lykkes i jobbet, herunder kendskab til og forståelse for projektledelse på strategisk plan i en stor offentlig organisation
  • Erfaring med ledelsesunderstøttelse, og gerne med både afdelingsledere og funktionsledere
  • Stærke administrative og analytiske kompetencer
  • Nogle gange går det også stærkt, så du skal også kunne være tryg i at levere med kort deadline
Din personlige profil
  • Positivt sind og troen på at når vi samarbejder opnår vi de bedste resultater
  • Selvstændighed og evnen til at navigere i komplekser processer
  • Dygtig til at skabe, fastholde og udvikle relationer
  • Struktureret og kan tænke/agere i planlægningsfaser
  • Personlig gennemslagskraft med stort overblik og respekt for helheden
  • Rodfæstet dialogbaseret tilgang til andre
Arbejdssted Vi er en stor organisation med ca. 650 medarbejdere. Vores afdeling er organiseret i 11 ledelsesområder, som hver ledes af vores 12 serviceledere. Vi varetager både patientservice- og rengøringsopgaver i alle de kliniske afdelinger, både i Odense, Svendborg, Det nye OUH og øvrige eksterne matrikler. I alt rengøres dagligt mere end 210.000 m2. På årsbasis foretages mere end 600.000 patient-, prøve og udstyrstransporter.

Arbejdssted vil være i Odense, på sigt det nye OUH ved Universitetet.

Afdelingen er i hastig udvikling på vej mod Nyt OUH med fokus på nye opgaver og ændret organisation. Vi prioriterer kvalitet, uddannelse, arbejdsmiljø og fastholdelse af gode medarbejdere højt.

Ansøgning Sidste frist for ansøgning er den 16. april 2024.

Samtaler afholdes mandag den 22. april 2024.

Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer med fleksible arbejdstider. Ansættelsen sker i henhold til relevant overenskomst.

Du ansættes ved Region Syddanmark med 3 måneders prøvetid. Stillingen er en 3 årig projektansættelse med potentiel mulighed for forlængelse

Stillingen er til besættelse pr. 1. juni 2024 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger Se bl.a. vores organisationsdiagram her

Hvis du har spørgsmål kan yderligere oplysninger fås hos Driftschef Thomas Pieler på mail: Thomas.Pieler@rsyd.dk. Alternativt på mobil, gerne efter 12.00 på telefon 24404253.

Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning og byde dig velkommen.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020861

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet