Projekt Indkøber til international virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du bidrage til at sikre en velfungerende indkøbs- og logistikfunktion, som grundlag for en effektiv arbejdsgang i vores montage? Trives du med selvstændigt arbejde uden at miste fokus på værdien i det tværorganisatoriske samarbejde, og er du ikke bange for at tage utraditionelle initiativer? Så er du måske vores nye indkøber.

Hvad kommer du til at lave?

Du skal arbejde med operationelt projekt indkøb, hvor du proaktivt og selvstændigt skal drive processen fra ordreafgivelse til leverance, herunder sikre den nødvendige koordinering indenfor logistikområdet.

I samarbejde med planlægning og produktion, skal du desuden prioritere dine interessenters behov med fokus på pris, risikoafdækning og leveringstider, samt bidrage til den fortsatte udvikling og optimering af vores indkøbsprocesser.

Din hverdag vil blive fyldt med mange forskellige opgaver, og et bredt samarbejde på tværs af organisationen, så du skal trives med en bred kontaktflade såvel inden- som udenlands.

Du kommer bl.a. til at arbejde med følgende konkrete opgaver;

  • Disponering af materialer
  • Opfølgning og koordinering af indkøb i forhold til aftalt leveringstid og mængde
  • Håndtering af reklamationer

Hvad forventer vi af dig?

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse indenfor indkøb, suppleret med en god teknisk indsigt og nogle års praktisk erfaring fra en produktionsvirksomhed. Derudover forventer vi, at du;

  • Har erfaring med disponering i et ERP system (Navision)
  • Er en dygtig kommunikator, der formulerer dig klart og med fokus på modtageren, uanset om det er mundtligt eller skriftligt – på dansk og engelsk
  • Trives med administrativt arbejde

Har du også erfaring med kontraktforhold og forhandling vil det være en fordel.

Som person besidder du et stort overblik, og mestrer samtidig udfordringen i at arbejde med en høj detaljegrad. Din arbejdsmæssige tilgang er struktureret og vedholdende, og du sørger for, at der bliver fulgt op på tingene. Du værdsætter at arbejde som en del af et team, men går heller ikke af vejen for at træffe selvstændige beslutninger.

Hvad kan du forvente af os?
Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder – herunder muligheden for, i samarbejde med dine kollegaer, at præge stillingen og arbejdsprocesserne med henblik på fortsat optimering og digitalisering. Lønnen indeholder firmapensionsordning med 10% arbejdsgiverbidrag samt arbejdsgiverbetalt sundhedsforsikring. Derudover tilbyder vi en god kantineordning samt diverse andre medarbejdergoder.

Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor den flade organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og team-orienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur, og vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og har derfor også flere sociale arrangementer i løbet af året.

Bliv en del af en spændende international virksomhed
SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger 640 medarbejdere, heraf ca. 180 i Danmark, og servicerer kunder over hele verden. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter. Hovedkontoret er i Danmark med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland, Italien og Slovakiet. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en del af THORNICO A/S, der er ejet af Christian Stadil.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte COO, Vice President Eva Langhoff på e-mail enpl@sanovogroup.com eller på mobil +45 2561 8229.

Send din ansøgning via ”knappen” herunder bilagt CV og relevante bilag senest den 1. april 2024, idet ansøgningsfristen dog kan blive forkortet, hvis vi finder den rette kandidat inden.

Ansøgninger behandles løbende, så send din ansøgning hurtigt. Tiltrædelse snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SANOVO TECHNOLOGY A/S, Datavej, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007929

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet