BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Glæder du dig til næste opkald, og kan du smile så det kan mærkes gennem telefonen? Brænder du for at have en bred berøringsflade – og samtidig være den, der gør forskellen? Vil du være en del af vores dynamiske team? Så send os din ansøgning.
Byens Køkken søger en ny kollega til vores CallCenter, der med empati, smil og høj faglighed, og der sammen med os, vil yde borgere og samarbejdspartnere den bedste service.
Om os og jobbet
Byens Køkken er Odense Kommunes leverandør af mad. Vi er ambitiøse og stiller store krav til både leverandører, råvarer og til os selv. Vi gør os umage i alt, hvad vi gør, og går ikke på kompromis hverken med kvalitet eller service.
Vi laver og leverer mad til omkring 2.500 borgere og 650 vuggestue- og børnehavebørn. Vi laver hverdagsmad helt fra bunden af de bedste råvarer og med professionel omhu. Vi har det økologiske spisemærke i sølv og indtænker bæredygtighed i alt, hvad vi gør. Det betyder også at vi altid har fokus på at minimere madspild.
Vi tilbyder mange forskellige retter og menuer, som passer til den enkelte borgers behov. Vi håndholder processerne fra de friske råvarer modtages, til de færdige retter afleveres hos borgeren.
Som en del af vores dynamiske organisation får du en alsidig hverdag. Du vil opleve et højt fagligt niveau og gode kollegaer, der i det daglige også er dine sparringspartnere, når opgaverne løses.
Din opgave vil blandt andet være at besvare og servicerer indgående opkald fra borgere, samarbejdspartnere og dine kollegaer, der bringer maden ud. Men du vil også løse mange andre opgaver i, og omkring, callcenteret.
Vagterne ligger primært mandag til fredag i tidsrummet kl. 08:45-16:15. Derudover er du, sammen med dine kollegaer, en del af et rul, der på skift dækker helligdagsvagter samt lørdagsvagter.
Om dig
- Du er uddannet professionsbachelor i ernæring og sundhed
- Du brænder for at hjælpe, og gøre en forskel for borgerne
- Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Du arbejder systematisk og struktureret og er god til at opbygge gode rutiner
- Du trives i et til tider hektisk arbejdsmiljø
- Du er empatisk og kan agere roligt og fattet i alle situationer
- Du trives med effektiv og nærværende kundekommunikation – både i callcenter og via mail
- Du er fleksibel, flittig og mødestabil og kan bevare overblikket i travle situationer
- Du har et godt humør og kan samarbejde med alle
- Du har højt brugerniveau indenfor IT – kendskab til Mastercater er en fordel – men ikke et krav
Kontakt leder af Byens Køkken Jette Eggers på 30 24 68 34 eller på jeg@odense.dk, eller koordinerende leder Christel Hjorth på 30 12 06 36 eller på chhjo@odense.dk for tilmelding til informationsmøde.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Tiltrædelse efter aftale.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 22. maj 2024, og vi forventer at afholde samtaler den 27. maj 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Teknikvej 4, Lindved, 5260 Odense S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045666