Procurement Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til en nyoprettet stilling med reference til Head of Projects, søger vi en ny kollega til at udvikle og drive indkøb af alle produktkategorier, der indgår i vores produkter.

Funktionen er for hidtil varetaget af moderselskabet, men etableres nu direkte i selskabet for at understøtte en hastigt voksende forretning i et globalt marked med kæmpe potentiale.

Hvad ligger der i rollen?

Du vil få ansvar for at udvikle og drive virksomhedens indkøbsstrategi, herunder identificere nøgleområder og projekter, som positivt vil påvirke forsyningskæden via cost optimering, pengestrømme og risikostyring.

Ansvaret indebærer at sikre en struktureret tilgang til indkøb og kontraktstyring, herunder forhandling af rammeaftaler med leverandører af såvel komponenter, systemer samt rammeaftaler. Du vil få en central funktion med markante snitflader til de øvrige led i værdikæden, og et tæt samarbejde med projektlederne samt de operationelle indkøbsressourcer i moderselskabet, hvor I sammen skal sikre, at projektindkøb sker i overensstemmelse med budget, i rette kvalitet og til rette tid.

Du vil overvejende skulle arbejde på strategisk niveau, men en vis operationel involvering vil være påkrævet, og du skal derfor befinde dig godt på begge niveauer.

Konkret vil dine opgaver bl.a. omfatte;

  • Udarbejde og implementere indkøbsstrategien for virksomheden
  • Etablere, fastholde og udvikle stærke leverandørrelationer, herunder forhandling af indkøbsaftaler samt evaluering af leverandørperformance
  • Udarbejde spend- og markedsanalyser
  • Operationelt indkøb (i samarbejde med indkøbere i moderselskabet)

Som nævnt er stillingen nyoprettet, og du vil derfor få mulighed for at påvirke dit eget job og stillingens indhold over tid.

Hvad forventer vi af dig?

Du har en relevant uddannelse indenfor indkøb eller logistik, som ingeniør eller lignende, og du har nogle års praktisk erfaring med indkøb og forsyningskæde management i en international virksomhed. Desuden kan du bidrage med:

  • Stærke analytiske og forhandlingsmæssige evner
  • God forståelse for kontraktforhold, både nationalt og internationalt
  • Erfaring med indkøbs- og planlægningsmæssige logikker i et ERP system
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner på tværs af organisationen
  • Flydende i engelsk som er vores koncernsprog, samt gode dansk kundskaber (både mundtligt og skriftligt)

Har du kendskab til ATEX og FCM vil det være en fordel, men det er ingen betingelse.

Som person fremstår du ambitiøs og handlekraftig, og du har et højt drive. Din arbejdsmæssige tilgang er kendetegnet ved selvstændighed, struktur og kvalitetsbevidsthed, og du har fokus på resultater baseret på en god forretningsforståelse.

Du trives i et dynamisk miljø, og udfordrer gerne de eksisterende processer med et kreativt og løsningsorienteret mindset.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder og en organisationsstruktur der giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger.

SANOVO TECHNOLOGY PROCESS er et datterselskab under SANOVO TECHNOLOGY GROUP, og er leverandør af spraytørringssystemer og avanceret varmebehandlingsudstyr til mange forskellige applikationer.

Virksomheden nærmer sig en 3 cifret million omsætning og beskæftiger pt. 19 medarbejdere. Den er generelt præget af iværksættertænkning og en vis entreprenørånd, om end de primære teknologier er kendte og veldokumenterede indenfor andre applikationer.

Fundamentet er en bæredygtig fremtid, og vores udstyr skal bidrage til at optimere (rest)produkters anvendelsesmuligheder til deres fulde potentiale, og dermed øge fødevareproduktionen til både mennesker og dyr.

Lønpakken indeholder bl.a. en firmapensionsordning med 10% arbejdsgiverbidrag, virksomhedsbetalt sundhedsforsikring, god kantineløsning samt adgang til en lang række personalegoder. Vi prioriterer fællesskabet højt, og vi har sociale arrangementer flere gange årligt.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger i alt ca. 640 medarbejdere, heraf ca. 175 i Danmark, og servicerer kunder over hele verden. Hovedkontoret er beliggende i Danmark med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland, Italien og Slovakiet. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en del af THORNICO A/S, der er ejet af Christian Stadil.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Managing Director Thomas Rubæk på mobilnr. 61714220.

Send din ansøgning bilagt CV og relevante bilag via ”knappen” herunder. Vi afholder løbende samtaler, og lukker processen når vi har fundet den rette kandidat.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SANOVO TECHNOLOGY A/S, Datavej, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944531

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet