BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På Syddansk Erhvervsskole uddanner vi unge og voksne inden for mere end 35 erhvervsuddannelser. I HR & Personale understøtter vi ledere og medarbejdere i forhold til at administrere og hjælpe organisationen med løn, ansættelser, fratrædelser og vejledning om gældende regler og politikker.
Hos os får du et job med variation i arbejdsopgaverne inden for løn- og personaleadministration og rigtig gode kollegaer. Vi lægger vægt på korrekt sagsbehandling og sætter pris på, at det sker i en respektfuld og uhøjtidelig dialog med hinanden i afdelingen og med alle i organisationen.
Vi forventer, at du evner at gå til opgaverne med godt humør og søger samarbejdet og løsningerne både internt i afdelingen og ud i organisationen. Vi har flekstid. Det er vi glade for både som medarbejdere og for opgaveløsningen.
Vi er ca. 700 medarbejdere fordelt på adresser i Odense, Vejle og Grindsted.
Jobbet
Løn- og personaleområdet er et ansvarsområde under HR & Personale med meget varierede arbejdsopgaver. Rammer og behov kan ændre sig og vi skal sikre høj kvalitet i opgaveløsningen. Derfor er vi både fagligt stolte og generelt nysgerrige på vores arbejdsprocesser: Er der noget, vi kan gøre smartere? Er der noget, der vil være lettere for ledere og medarbejdere?
Elektroniske blanketter og administrative robotter hjælper os allerede til at støtte og effektivisere vores processer og vi er meget opmærksomme på at tage flere, elektroniske redskaber i brug, når det giver mening. Lige nu arbejder vi f.eks. med Officepakken, DocuNote, SLS, HR-løn, Ludus, INNOMATE HR og SDBF (Skolernes digitale blanket flow).
Samtidig arbejder vi som afdeling med ”hjælp til selvhjælp” og gøre det lettere for vores ledere og kollegaer at håndtere kendte typer af behov. Det kræver vores interesse og lydhørhed i forhold til, hvordan hverdagen fungerer tæt ved eleverne.
I HR & Personale er vi 9 kollegaer: HR-chefen, to HR-konsulenter, en administrativ HR-konsulent og personaleteamet med tre personalekonsulenter og en studentermedhjælper, der refererer til teamlederen. Du indgår i personaleteamet og vil opleve, at vi alle hjælper hinanden med afdelingens opgaver og at vi udvikler vores arbejdsområder sammen. Du skal primært arbejde med løn i statens lønsystem (SLS og HR-løn) samt personaleadministrative opgaver inden for ansættelser, ændringer i ansættelsesforhold og fratrædelser.
Ansøgerprofil
Vi forventer, at du
- er kontoruddannet og har erfaring fra offentlig personaleadministration med rutine i at udmønte love, bekendtgørelser, cirkulærer og overenskomster
- er god til at kommunikere præcist – selvfølgelig skriftligt og ikke mindst i dialog over telefon
- trives med at tage fat på nye opgaver
- arbejder målrettet, samvittighedsfuldt og systematisk
- måske har erfaring med Statens Lønsystem - SLS/HR-Løn. Det vil være en fordel men ingen betingelse.
Ansættelse
Stillingen er på fuldtid med flekstidsordning, betalt frokostpause og ansættelse, løn og pension i henhold til OAO-fællesoverenskomsten med tilhørende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Tiltrædelse den 1. juni 2024 eller efter aftale. Arbejdssted er på Munkebjergvej 130, 5230 Odense M.
Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge. Send din ansøgning med dokumentation for relevant uddannelse via sde.dk/ledigestillinger så vi har den senest onsdag den 10. april 2024. Ansættelsessamtaler finder sted i uge 16 og 17. Hvis du bliver inviteret til anden samtalerunde, skal du være indstillet på at besvare en DiSC-profil.
Lyst til at vide mere?
Du kan læse mere om Syddansk Erhvervsskole på www.sde.dk og du er meget velkommen til at kontakte teamleder Lene Adolfsen på telefon 6312 6579 for at høre mere om stillingen og dine muligheder på skolen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
10-Munkebjergvej 130, Munkebjergvej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019606